Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
1.68 is ook mooi!
Maar mooi veulen! Veel front zo te zien.
Maar was wel kampioen van Friesland.. dus ach, die kleur kan me ook gestolen worden
! Toevallig een foto vam dat veulen? Interessante afstamming...
Dat veulen kwam uit de moeder waar deze ook uit komt... ook een Rousseau veulen hebben we eens kampioen van Friesland gehad
Ze fokt wel leuk dus 
! Foto's altijd welkom! JulienSVU schreef:Ooh ook even stiekem in het profiel gekeken![]()
haha inderdaad een vos met een blesMaar mooi veulen! Veel front zo te zien.
zo hadden wij dit jaar een veulen van Wonderboy uit een donkerbruine Houston.. ook vos met bles en witte benenMaar was wel kampioen van Friesland.. dus ach, die kleur kan me ook gestolen worden
JulienSVU schreef:Ooohh kep hem even opgezocht! opzich wel mooie bloedvoering alleen het is en ROusseau.. en dat is een Ferro... Mijn paard is een Osmium ook een ferro... moet ik dus wel een beetje aan inteelt doen...
Dat niet makkelijk drachtig krijgen heb ik eigenlijk geen zin in...! Vind dat wel een nadeel van een hengst dan..
Iig is Zjengis khan een hengst met een braafheid garantie vind ik. Ken de fokker ervan, en ook op de hk vonden ze zijn karakter opvallend rustig en werkwillig en absoluut niet schrikkerig. Vanavond verwacht ik zijn veulen, ik zal een foto plaatsen als je wil.