Ik klikte puur uit interesse op het topic en vind het toch weer jammer dat in alle topics die door Lonneke start over haar dieren weer gereageerd moet worden met de vraag hoe lang ze dít dier weer gaat houden. Ik begrijp dat er hier en daar wat anders is gelopen dan dat de meeste mensen hopen/willen, maar dat is bij haar nu wel duidelijk denk ik. Stuur anders een pm ofzo. Ze heeft (voor zover ik kan opmaken uit de topics die ik van haar toevallig tegen kom) wel het beste met haar dieren voor en dumpt ze niet zomaar op straat als ze de dieren weg doet (om wat voor reden dan ook).
Sorry voor het offtopic bericht, weer ontopic dan maar: Wat komen er mooie tinks voorbij. Ben benieuwd naar een foto van de jouwe Lonneke
flicka
Geplaatst: 20-04-09 22:53
Tja, ik ben het met Stybba eens. Persoonlijke aanvallen horen niet thuis op een openbaar forum. Ik wens Lonneke nu alle geluk met haar nieuwe veulen. En ben benieuwd naar foto's van haar vosbonte.
@ jamejozie. Ik ga vanavond mijn nieuwe tinkerhengst ophalen....nu,is enkel via mail afgesproken,daarmee dat ik zeg 'normaalgezien'. ik heb het dier ook enkel nog maar op foto gezien,hij moest dringend weg,daarmee ga ik nu zien en als alles ok is,neem ik hem mee,zoniet,dan ook niet natuurlijk! spannend hoor!
hier nog even een foto van mijn nieuwe aanwinst. hij heet inderdaad aidan en zijn vader is de ggk hengst zidane die ook op de bonte hoeve staat.
edith2
Geplaatst: 22-04-09 09:27
Hoi! Ook ik heb een vosbont of bruinbonte! Een echte schat, ook dat nog. Niet 100% Tinker (of IrishCob) maar er zit iets Fries in via moeders kant. Moeder zwartbont, vader bruinbont. Ze wordt in Juni 3 dus gaat vd zomer nog lekker genieten op het land! Wat mij opviel aan Indy is dat ze witte manen heeft en een bruine staart. Volgens mij zie je dat ook niet zo vaak!