gefeliciteerd met die knappe veulentjes!
friemeltje haha geweldig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...... Maar goed, nu dan van twee veulies tegelijk en ik moet zeggen....ze zijn goed gelukt Joke en Robert!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ik waag me niet aan de namen, hoewel ik in het verleden toch wel enkele leuke namen heb verzonnen voor hier en daar, maar als ik naar de suggesties van Toekie@Bokt kijk, kunnen jullie daar zeker wat mee. "Oakay Lady" of "I am Oakay" vind ik erg leuke suggesties....
!!!!

Oak schreef:@ Gera dat klopt. Boomboom heeft vorig jaar in een uitwisselingsprogramma gezeten met Belle. Belle is toen bij ons bevallen van Babybelle en Boombooom is door Roel voor ons gereden.
Een mooie sportmerrie en dus nu een veulen uit de combinatie met onze Oak !![]()
Volgens mij wilde Jos sowieso nog een keer jouw kant op en dan moest ik mee begreep ik, dus ik kom de twee knappe veulens vast binnenkort wel bewonderen!
Oak schreef:@ anneliesdj 'low hocks' betekent dat een paard z'n sprongen, naar verhouding van de lengte van het achterbeen, laag heeft zitten.
Er zijn theorieën en paardeneigenaren die dat graag zien, omdat paarden met lage sprongen makkelijker zouden stoppen (sliding-stop) en draaien, omdat ze makkelijker op de achterhand gaan zitten.