manueeltje84 schreef:Als je uit 1 van deze 2 een keuze wilt maken dan zeg ik United.
Dan heb je iig een kans dat de hals van het veulen wat meer opwaarts is, wat de lengte gaat doen tsja.....
United wordt vaak aangepaard op merrie,s met voldoende lengte in de hals en in de rug, dus weet niet wat dit bij jou merrie gaat doen.(geloof niet dat dit gaat passen)
Ik zou voor een andere hengst gaan.
United is een hele goede hengst, maar hij past echt in mijn ogen duidelijk niet op jou merrie.
Zou zonde zijn voor de reputatie van de hengst als mensen hem zomaar op hun merrie gaan zetten omdat hij zo mooi en goed is.
Dan krijgen we nog meer brandhout, en daar willen we nou juist net vanaf....
Dus mijn mening is een andere hengst, die maat, lengte, en een lange opwaartse hals doorgeeft!
Suc6
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb United ook in gedachte gehad voor mijn merrie en heb dus heel wat nakomelingen gezien ...
Ik zag veel verschillende moeders voorbij komen, oa "korte" moeders ... maar wel met mooie en lang gemodelleerde nakomelingen!
Daarbij gaat het niet om alleen de hengst en merrie himself maar ook om het bloed daarachter .... ik denk dat United op Zelhem bloed niet eens zal misstaan ...