een veulen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 14:09

bella1wjnmk schreef:
gem: waar ik les heb is er een merrie ook ongeveer 2 maanden drachtig en die buik is ook al een stuk dikker geworden.

Ook bij Sonja?

Citaat:
er lopen 2 hengst veulens van wat meer dan een jaar in haar groep, maar kunnen die het al doen zegmaar?
ik dacht namelijk van niet , maar nu twijfel ik.

Navajo is op dit moment nog niet eens of misschien pas net 1 jaar oud. Ben toch heel benieuwd wie dan het tweede hengstveulen is dat je bedoelt....

Keeltje135

Re: een veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 17:08

sluit dit topic maar ik weet al genoeg.(denk dat ze niet drachtig is)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:21

gem schreef:
bella1wjnmk schreef:
gem: waar ik les heb is er een merrie ook ongeveer 2 maanden drachtig en die buik is ook al een stuk dikker geworden.

Ook bij Sonja?

Citaat:
er lopen 2 hengst veulens van wat meer dan een jaar in haar groep, maar kunnen die het al doen zegmaar?
ik dacht namelijk van niet , maar nu twijfel ik.

Navajo is op dit moment nog niet eens of misschien pas net 1 jaar oud. Ben toch heel benieuwd wie dan het tweede hengstveulen is dat je bedoelt....

Hey gem, het tweede hengstveulen is niet die van jouw hoor, maar een veulen van een vriendin van sonja.
Die is idd net zo oud als navajo.

Ik denk niet dat de veulens haar gedekt hebben, ik bedoel ik ben er dagelijks.
En zoals iedereen weet draagt een paard 11 maanden dus na twee maanden zie je echt nog geen buik.
Ik denk dat kayleigh zich alleen een beetje zorgen maakte, als er een veulentje in zit dat ze teveel met hem doet.
De vraag is echt aan haar gesteld of er onderweg nooit een ongelukje is gebeurd met een hengstje.
Maar meer een beetje op een grappige manier.
De pony zal niet drachtig zijn.
Ze staan nu op gewoon hooi want mijn pony staat in die groep.