veel plezier met 'm in de toekomst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anna-Jelly schreef:Ah dus je vriend is overstag gegaanGefeliciteerd met dit knappe ventje!

hessel schreef:super anous
veel plezier met 'm in de toekomst

ponyparadijs schreef:Anna-Jelly schreef:Ah dus je vriend is overstag gegaanGefeliciteerd met dit knappe ventje!
Volgens mij was haar vriend ook verliefd hoor!!
ja nu hij hem in het echt heeft gezien zeker weten 
Sisie schreef:Gefeliciteerd!
wat een schatje zeg
missanous schreef:ponyparadijs schreef:Volgens mij was haar vriend ook verliefd hoor!!ja nu hij hem in het echt heeft gezien zeker weten
VValar schreef:Hé dit veulen is toch van Znoesje (van Laura). Wat leuk zeg. Ik wist helemaal niet dat ze het veulen ging verkopen. Gefeliciteerd met je aanwinst.
ponyparadijs schreef:Gelukkig maar toch! Maar jij hebt het meer te pakken als hij! Hahahaha!!
Hij doet het trouwens onwijs goed he!! Hij rolt al. En hij staat 's ochtends te wachten tot ik hem goedemorgen kom knuffelen.
Gisteren heb ik nog even lekker bij hem gelegen. Hij lag heerlijk in het stro te slapen en keek echt zo van kom je erbij? Hahaha zo'n schat is het!

plientjuh schreef:Wat een droppie zeg
Heel veel plezier ermee

VValar schreef:Hé dit veulen is toch van Znoesje (van Laura). Wat leuk zeg. Ik wist helemaal niet dat ze het veulen ging verkopen. Gefeliciteerd met je aanwinst.

ponyparadijs schreef:VValar schreef:Hé dit veulen is toch van Znoesje (van Laura). Wat leuk zeg. Ik wist helemaal niet dat ze het veulen ging verkopen. Gefeliciteerd met je aanwinst.
Is inderdaad mijn veulen. En al vanaf het moment dat ze gedekt zou worden wist ik al dat ik het veulen zou verkopen. En nu heeft hij een hele goede eigenaar gekregen!
dank jullie wel