Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ietjepietje schreef:Nou ik vindt een shetlander geen leuke pony ik vindt zo'een veel leuker ze zijn ook wat mooier gebouwd enzo en shetlanders zijn ook duur hoor ook rond de 600

ietjepietje schreef:jah ik vindt dat slanke wel mooi en ik ben al 2 jaar aan het zoeken maar zie nooit geen slanke en het is ook niet de bedoeling dat ik erop ga rijden en dat vindt ik weer zoo jammer aan een shetlander daar kan het op maar ik doe dat niet omdat ik mijn pony ook al iedere dag moet rijden en wij moeten eerst een kwartier rijden voor we bij de bak zijn dus dat ik wel een behoorlijke tijd en neemt dus ook veel tijd in beslag
ietjepietje schreef:en dat is het hem nou juist de mooie zijn niet tk en die wel tk staan zijn allemaal niet zoo mooi slank en deze kosten ook heel wat ik ben zo eens rond aan het kijken en deze zijn ook allemaal rond de 600 dus nog veel

De meeste shetlanders vallen dik uit omdat er niet veel mee gedaan word, of omdat ze gewoon te veel eten krijgen! Dit ligt dus allemaal bij de eigenaar! Wil jij ook zo'n shetlander? Gewoon goed verzorgen en niet teveel eten geven