Haflingers dol op water

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:30

Lanita is ook echt een waterrat, lekker plonzen met haar voorbeen in het water.
Ze vind het heerlijk om te spetteren en te zwemmen. :D

NN44

Re: Haflingers dol op water

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:02

die van ons ook! Ze gaat in de zomer regelmatig met haar benen in dr drinkbak (we hebben in de wei zo'n grote betonnenbak) Omgooien gaat niet, dat ding is verschrikkelijk zwaar. Douchen onder de tuinslang vinden ze ook erg leuk:P

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:03

Ascot heeft zijn voorkeur in water. Wassen vind ie heerlijk, hoef ik hem niet eens voor vast te zetten. Waterbak is ook leuk, vooral om in het midden lekker met je voorbeen te staan plonsen, wordt je buik en ruiter dr sokken zo mooi schooen van :+ Maar van die normale regenplasjes op de weg; iew!!!! |o

Maicka loopt overal doorheen, maar heeft een speciale gebruiksaanwijzing om nek en hoofd te wassen; met een fles zodat het niet teveel water te hard uit komt, want als er 1 druppeltje op dr oor of bij dr oog landt....Laat ik het zo zeggen; zelf droog blijven kan heel moeilijk worden :P

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:48

Mijn merrie is ook gek op water, in de wei staat ze heel vaak in de grootste waterplas te 'soppen' en te spelen, of erger nog: ze gaat erin rollen. In de bak gaat ze ook altijd door de waterplassen heen scheuren, of erin stampen :))

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:51

Mijn haf is absoluut niet gek van water! Ze vermijdt het liever... Hoewel ze emmers en kuipen omgooien wel leuk vindt, een plas is not done...
Door de modder lopen en erin rollen is dan wel weer heel interessant...

lot255

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:23

ik heb nog nooit een knol gezien met zon afkeer van water haha.
men vader had hem eens in de straat vastgebonden aan de paal met een emmer met water, die gooide hij om en toen ging hij met paal en al door de straat bij ons, gaat absoluut niet graag door plassen, alleen als het niet anders kan

ik moet hem elke dag wassen wegens zomerexeem, maar hij blijft heen en weer dansen, na verloop van tijd ben ik eraan gewent geraakt, maar het is opgepast met mijn tenen enz.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:04

Mijn haf vind water ook helemaal leuk :D Zwemmen in de zee, gewoon een slootje oid, ze vindt het allemaal leuk, heb ook al eens echt met haar gezwommen :)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:43

die van mij houd helemaal niet van water en viezigheid, hij is zeer schoon op zichzelf
Mijn vorige haflinger is wel een smeerlap. :P

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:35

Die van mij vind het water heerlijk! :)

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:20

Mijne vind water heerlijk, alle watertonnen gaan om. Midden in de wei hebben wij een vijver van ongeveer 20x40, en als de kortse weg naar de kudde door het water is, dan hoppatakee...

bewijs :P
Afbeelding

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:29

Zodra de tuinslang aangezet word moet en zal Arlando hem in ze mond houden en heen en weer slingeren.
Je kan het zo in ze mond spuiten en op ze hoofd. Hij vind het prachtig...
TOTDAT! je hem wil gaan wassen of voetjes afspuiten. En als je tijdens het wandelen een plas water tegenkomt NO WAY dat ie erdoor heen loopt. :+ rare pony

genja

Re: Haflingers dol op water

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:35

Wij hadden ook van die grapjassen die iedere keer de badkuip omgooide. We hebben dat opgelost door 4 houten weide palen af te zagen deze op elke hoek van de badkuip in de grond te slaan zodat de badkuip op de palen hangt ze kunnen hem dan eigenlijk niet meer om gooien tenminste bij ons is het niet meer gelukt.

Groetjes kyra