Jan_VT schreef:liliputter schreef:Santano en gummievan achteren zeer traag, absoluut geen dekhengst in mijn ogen!
Zoals ik al zei: maat en massa! En daar had ik hem voor nodig. In 2006 kon ik echt geen hengst vinden die dat kon toevoegen zonder een verlies aan souplesse. ECHT NIET!
Ik zie Santano ook niet als een gummi-monster, maar ook niet als een stijve hark. Bij ons heeft hij het zeker niet verminderd. Met wat er genetisch achter zit, had ik dat trouwens ook niet verwacht.
Toen deze hengst werd goed gekeurd was ik eindelijk eens blij dat er eens vlees in de kuip kwam bij het KWPN. Ondertussen zijn er best al wat anderen...
Ik blijf bij mijn mening. Santano erop. Op foto vermoed ik dat de merrie goed ondertreedt, en snel is vanachter.
Op deze merrie zou ik echt wegblijven van Jazz en Krack bloed. Veel te vernouwend op alle vlak denk ik...
Mijn bescheiden mening.
Wat bedoel je met vernouwend??

van achteren zeer traag, absoluut geen dekhengst in mijn ogen!
!
Hallo,
Ik vind het wel grappig om te zien dat er Goodwills op Grand Prix st Georges niveau meelopen en ook in Olympisch springteam zitten. Goodwill rulez maar het maakt mijn keuze beetje lastig vind ik zelf.