Afstammeling van mijn veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jord

Re: Afstammeling van mijn veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:37

Ach voor de basissport kun je toch best gaan springen met een Johnson, er lopen tenslotte ook Jazz'en in de springsport, dressuur zou wel voor de hand liggen maar als je springen leuk vindt zou ik het vooral gewoon doen.

Sabrientje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 15:42

Jord schreef:
Ach voor de basissport kun je toch best gaan springen met een Johnson, er lopen tenslotte ook Jazz'en in de springsport, dressuur zou wel voor de hand liggen maar als je springen leuk vindt zou ik het vooral gewoon doen.

Ja ik ga gewoon kijken of hij het uberhaupt wel leuk vindt..
Zoniet, dan gewoon lekker de dressuur in..

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:08

Jord schreef:
Ach voor de basissport kun je toch best gaan springen met een Johnson, er lopen tenslotte ook Jazz'en in de springsport, .

o jaa????? nog nooit gezien:D
ik heb ook een johnson en over het algemeen is jazz bloed nou niet echt wat voor t springen.. sorry
dat wil niks zeggen hoor want die van mij was ook over het hek gesprongen van zeker 1.10 hoog terwijl hij zelf nog maar anderhalf was.. maar een spring cariere??? neeeee :n
maar voor je het paardje kocht had je je dan niet eerst verdiept in de afstamming?