Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimnytocize schreef:'Om de basis te doorlopen', is ook precies wat ik bedoelde pharagirlke, daar zou het idd een fijn leerpaard voor zijn, maar om dat beestje nou weer te laten presteren of het niveau dat hij onder Marlies had..? Dat zou ik cru vinden, maargoed dat is mijn persoonlijke mening. Bonfire ging met 17/18 jaar ook met pensioen, betekent niet dat hij gelijk werd stilgezet, maar dat hij de juiste training kreeg passend bij zijn leeftijd en niveau.

pharagirlke schreef:En waarom zou dat zo zijn? Waarom zou er geen ruiter zijn die wel ambities heeft maar eerst een fijn leerpaard wil om de basis te doorlopen?
Tosadog schreef:Wat ik "vreemd" vindt; een paard met zo'n bekendheid en zo'n reputatie, daar zouden de "bekendere" stallen toch voor in de rij staan om hem toe te voegen aan hun collectie, al was het alleen maar omdat ie een icoon is met een enorme staat van dienst en wellicht nog licht inzetbaar als leerpaard?
Ik heb nog niet eerder een zo'n bekend paard op een verkoopsite voorbij zien komen, je zou toch ook denken dat de onderlinge contacten in die wereld genoeg zouden moeten zijn voor deze oudere heer?
Tosadog schreef:Wat ik "vreemd" vindt; een paard met zo'n bekendheid en zo'n reputatie, daar zouden de "bekendere" stallen toch voor in de rij staan om hem toe te voegen aan hun collectie, al was het alleen maar omdat ie een icoon is met een enorme staat van dienst en wellicht nog licht inzetbaar als leerpaard?
Ik heb nog niet eerder een zo'n bekend paard op een verkoopsite voorbij zien komen, je zou toch ook denken dat de onderlinge contacten in die wereld genoeg zouden moeten zijn voor deze oudere heer?
kimnytocize schreef:SuzyQ, een 80jarige Ronaldo zou het best heel leuk doen als coach van de Portugese jeugdvoetbalclub
'om de basis te doorlopen' is een 19jarig paard dat op het hoogste niveau heeft gepresteerd ideaal, als je onder de basis doorlopen tenminste een niveau van L - Z verstaat.
Hoop iig dat hij goed terecht komt, prachtig beest blijft het.