"Wat een leuke poooony heb je, wat voor ras is het?"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: "Wat een leuke poooony heb je, wat voor ras is het?"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:10

Ach ja, het eeuwige vooroordeel dat arabieren wilde paarden zijn die alleen maar de hele dag met hun staart omhoog heen en weer rennen.

Monsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:03

Bij mijn ene Arabier(Snow) vragen ze meestal gelijk, daar zit zeker wat Arabisch bloed in... :o
De andere(Menuette) is wat kleiner en wordt meestal voor Connemara uitgemaakt. Zij probeert in haar eentje wel alle vooroordelen die er zijn tov de Arabier uit de weg te ruimen; ze is bijna nergens bang voor, 300% betrouwbaar in de omgang etc. Snow daarentegen is het ene moment super cool en het andere moment een echte angsthaas, dan verstopt hij zich achter mijn rug. :+

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:14

Mijn DA vroeg laatst of of mijn Arabier een Quarter was :roll: . Maar dat vond ik minder erg dan dat ze bij onze vorige DA altijd pony werd genoemd >;) .

Amalarab

Re: "Wat een leuke poooony heb je, wat voor ras is het?"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:19

Mijn DA wist zeker dat mijn arabische veulen niet volbloed was omdat ze volgens hem te groot was...:(
Gelukkig was de DNA-test overtuigend!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:45

Ik kreeg op een gegeven ogenblik erg vaak te horen dat Raheem wel wat arabisch in zich zou hebben, dat ik bijna steil achterover viel bij een bezoekje van de veearts die gelijk zei: " hey leuk een arabisch volbloed".

( Gelukkig, dan lijkt Raheempje toch nog een beetje.... :)) )