Hoe zien de benen van je fjord eruit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:21

wollewaps schreef:
nog nooit geschoren, gewoon zo gelaten, maar mijn fjordjes eeft van zichzelf niet zo veel beenbeharing ;) en k vind het harststikke zonde om de sokken van een fjord te knippen, nog 1 aanmerking op het feit dat hier genoemd word dat de boog bij de fjord hoort, hier ben ik het niet helemaal mee eens, de boog hoort natuurlijk wel bij de afgelopen 50 jaar ofsow, maar toen ze nog als trekpaarden werden gebruikt, waren de manen ook allemaal nog lang

Dat ben ik niet met je eens. Als je oude foto's van Fjorden ziet van een eeuw geleden in Noorwegen (o.a. te zien in het boek dat Van Bon heeft geschreven) dan zie je daar Fjorden met bogen.

Bon_Bon

Re: Hoe zien de benen van je fjord eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:14

hihi harig :p erg harig :p
En dan moet je indenken dat het nu dus onder opgedroogd modder zit (ik zit zo min mogelijk aan dr benen zolang het land modderig is)

Afbeelding
Afbeelding

Ik denk dat als ik nu dr benen zou wassen en drogen plus borstelen/kammen dat je er bang van word :p, aan de voorkant valt het ong. 1,5/2 cm over dr hoef lol

Vriendin zei vandaag nog tegen me wat heeft ze een sokken zeg :p
Maja die heeft n hanoveraan met zo goed als geen sokken :p
EN de fjord bij mij op t land heeft ook praktisch geen sokken :p

Dus in vergelijking met de meeste fjorden hier zal het wel mee vallen hoe harig het is :p ik vind het wel mooi :)