Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kattebeest"]EEN WAT
[quote="gijsenkim"][quote="Suzanne F. schreef:. Heb zelf een Balzflug x Pion x Amor, wat een apart diertje, in de ruimste zin van het woord!!![]()
Pion x Amor.....
}> Oja min en min is plus....
HELD
hey hey niet zo negatief over pion of amor he!!!

Anoukie schreef:Waarom kan ik mijn bericht niet meer wijzigen???
Heb ook een wiskundige fout gemaakt, min min min is plus (ja snappen we het nog) ,....
Maar ik vind het wel een gewaagde combinatie hoor Pion x Amor
Ik moet zeggen ik heb het vandaag tegen wat mensen op stal gezegd en de eerste reactie was een eenduidend lachsalvo gecombineerd met oei enzo. Maargoed voor de sport waarschijnlijk te gek!
Suzanne F. schreef:Tja tegen wie ik het ook zeg dat ik een Balzflug x Pion x Amor heb, die gaan heel hard lachen met een hoop rare gezichten en oei´s. Dan vragen ze of ik levensmoe ben enzo.. }>
Misschien dat ik haar laat dekken door Ferro, is het dan min x min x min x min = plus???
sarabande schreef:Maar suzanne je legde toch uit dat je iets wilde waar je zo kon opstappen (zonder ladder bedoel ik)![]()
Ik kan ook zo op mijn merrie stappen en wegrijden, een ander niet. Wie zegt dat ik er een paard uitfok waarbij dat niet kan?? Het zal er sowieso 1 zijn met een heel apart karakter maar als ik er maar mee rond kan rijden is het goed. Ja het is een lichtelijk gezegd gewaagde combi..
Maar naderhand ging het wel goed geloof ik