Daar zie ik zeker geen Andalusiër in hoor. de bouw is helemaal anders, ook de vorm van het hoofd etc...
zou net zeggen dat het het omgekeerd is van een andalusiër zit er zelf tot soms 5 dagen per week tussen (tussen andalusiër lusitano's en cartujano's)
en moet zeggen daar lijkt het echt NIET op Liefs
Tinker zie ik er inderdaad wel lichtjes in
jus
Geplaatst: 06-03-09 00:17
Dit is een cruzado half PRE van een kennis van mij in Spanje dit witbont zie je veel in Spanje in kruizingen , alleen op jou foto is moeilijk te zien of er andalusier in zit , vaak zie je het aan de bewegingen.
LisaLuna
Geplaatst: 06-03-09 00:19
Tinker of Paint denk ik eerder! Wel een erg knap paardje zeg!
Omdat het hoofd ook een paar duidelijke Tinkertrekken heeft
En Tinkers zijn ook niet altijd bont
fvdhaak
Geplaatst: 06-03-09 14:47
Ik moet zeggen dat ik het prachtig paard vindt.(een beetje tinker ja) Wees er maar zuinig op want zo mooi zie je ze niet veel.
Succes ermee
Blunneke
Geplaatst: 06-03-09 14:49
Welsh?
petitparis
Geplaatst: 06-03-09 14:49
Mooi paard, maar ik denk toch ook niet direct aan een PRE iets te lange rug, niet echt een korte forse hals. en temperament zegt niet altijd iets over het ras. Ik heb een fries gereden, die zich "frisser" gedroeg dan en harddraver
sillysoul
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-09 18:24
fvdhaak schreef:
Ik moet zeggen dat ik het prachtig paard vindt.(een beetje tinker ja) Wees er maar zuinig op want zo mooi zie je ze niet veel.
Wel een mooi paardje, Ben spontaan verliefd!! maar ik zie er niet echt goed een anda in. Eerder net als wat al gezegt is een tinker of iets in die richting ja.
senoritakimm
Geplaatst: 14-03-09 22:22
Wat een plaatje om te zien zeg! Echt vreselijk mooi! Ik zie er geen andalusier in, maar ook geen tinker. Warmbloed wel.
Gaaf paard, maar idd meer Tinker. Mischien heeft hij z'n karakter juist daarvan. Want ik ken d'r ook een, nou vooral met galop heb je daar je handen vol aan, die wil gaan, gaan, werken!
Hij heeft de achterhand en staartaanzet van een Welsh en ook een beetje de ogen. Arabier heeft ie denk toch iets te korte beentjes voor. Zit denk ik wel iets in dat was breder gebouwd is maar ik denk niet dat het een Tinker is wat erin zit, want die zijn meestal wat lomper gebouwd. Er zit in ieder geval niet voor 50% Tinker in, misschien wel 25%..