Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maydine schreef:Nee dit gaat niet over de nieuwe vereniging als ik de topic zo lees... De keuring is vanuit het ICS en wordt georganiseert op Huifkarcentrum Bergh in Zeddam
Mariska_28 schreef:Ik las in een topic, weet niet eens meer precies waar, dat er misschien een keuring kwam van ICS Ierland hier in Nederland.
Klopt dit? En is er al iets bekend dan over wanneer, waar en wat qua opgeven daarvoor? Misschien heb ik namelijk wel interesse om daar heen te gaan met 1 of meer paarden... Mits het echt niets met ICS Nederland te maken heeft natuurlijk..
Ik zie op de ICS Ierland site dat er een "Vereniging van Gypsy en Irish Cob Eigenaren" is (http://www.gypsyenirishcob.nl/ Maar doet het schijnbaar nog niet) hier in Nederland.. Ben benieuwd!
Wie weet er meer?
Mariska_28 schreef:Om dan maar weer ontopic te gaan..
Ik vind het super dat Evelyn naar Nederland komt! Is er enige informatie over hoe het met het stamboek in Ierland gaat? Ze hebben het even zwaar gehad, maar nu hebben ze daar de schouders er weer goed onder gekregen Hanneke?
ingace schreef:hallo allemaal,
euhm tja vrij nieuw hier in het land der keuringen van tinker/ics en? ggah (volgens mij niet helemaal goed) enz.
Maar vinden het naar de keuring gaan erg leuk..(dus zeker vaker doen) maar kan iemand me even een goede uitleg geven? want ik raak na het lezen hier van alles hier op bokt de draad kwijt...
)