"Belissimo door KWPN erkend"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:45

dus als iemand gilt dat ie erg week is in de kogels tijdens deze bewegings afloop dan moet ik dat direct maar geloven?

souplesse; is dat geen vering?

Sammie

Re: "Belissimo door KWPN erkend"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:48

Ik zie niemand dat gillen hier :=

Misschien zou je op RP eens een topic kunnen openen over de vraag wat souplesse is :) Lijkt mij beter op z'n plek dan hier :+

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 00:06

vering, je zit super comfortabel. :D

Ceas, geweldig waar je de fotos vandaan tovert iedere keer!

Ceasario; vind je Belissimo zwakke kogels hebben of niet?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 00:11

lucas03 schreef:
vering, je zit super comfortabel. :D

Ceas, geweldig waar je de fotos vandaan tovert iedere keer!

Ceasario; vind je Belissimo zwakke kogels hebben of niet?

Heeft niks met de kogels van doen..Maar met de flex-aanhechting en eventueel de kootlengte.

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:08

lucas03 schreef:
dus als iemand gilt dat ie erg week is in de kogels tijdens deze bewegings afloop dan moet ik dat direct maar geloven?

Ik stel enkel de vraag... We kijken beiden naar dezelfde foto's; welke conclusies je daaraan verbindt, moet je zelf uitmaken.

Het zal best wel comfortabel zitten, maar ik vind het wat te sletig.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:20

Moderatoropmerking:
Kunnen we het terug over de hengst hebben. Alle discussies wat betreft de beenzetting en dergelijke van de hengst horen op een ander forum.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 18:22

petraaken schreef:
Kunnen we het terug over de hengst hebben. Alle discussies wat betreft de beenzetting en dergelijke van de hengst horen op een ander forum.

Oh je wilt hem nog verder afbreken...
Ik heb niks anders weergegeven dan hoe anderen paarden er uit zien, daar sommige blijkbaar visueel onderricht nodig hebben....maar blijkbaar raak ik hiermee...de gevoelige snaar... |(

Wat betreft dat ander forum zou je eigen kennis kunnen verrijken. :D

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:51

SuSEQ schreef:
Ben ik de enige die vind dat het dier wel erg diep door de koten zakt?

Je kunt de koten van zo'n paard niet vergelijken met de korte kootjes van een haflinger. Al het gewicht rust op deze foto op dat ene achterbeen. Dat hij zover doorveert is niet meer dan normaal. Pfffff....

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 01:14

petraaken schreef:

Dus de beenstand van het dier is geen valabel criterium om in aanmerking te nemen bij de aanparing en dus ook onbelangrijk in de fokkerij? :?

@janderegelaa: het is idd normaal dat het dier door de koten gaat, ik vind het alleen wat diep. Maar blijkbaar sta ik zo goed als alleen met die mening...

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:39

SuSEQ schreef:
petraaken schreef:

Dus de beenstand van het dier is geen valabel criterium om in aanmerking te nemen bij de aanparing en dus ook onbelangrijk in de fokkerij? :?

@janderegelaa: het is idd normaal dat het dier door de koten gaat, ik vind het alleen wat diep. Maar blijkbaar sta ik zo goed als alleen met die mening...

tuurlijk zijn beenstanden een belangrijk criterium, maar ik vind deze foto nou niet het moment om dat te beoordelen.

ik heb al spijt dat ik deze foto geplaatst heb!!! want zo verzand een topic over een succesvolle duitse hengst in helemaal niets.

stoffel

Re: "Belissimo door KWPN erkend"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:59

Is hij nu wel erkent of niet want dit gezemel van jullie intereseert mij niet

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:13

stoffel schreef:
Is hij nu wel erkent of niet want dit gezemel van jullie intereseert mij niet

Je zou, om te beginnen, de openingspost eens kunnen lezen. Inplaats van deze opmerking te plaatsen.