Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:Ik zou niet met jouw merrie fokken, maar om een andere reden. Je geeft aan dat zij niet het gewenste karakter heeft (te druk, kijkerig enz), niet de gewenste maat heeft (te klein), en dat ze een lichamelijk probleem heeft (steile schouder, bokvoetje). Ik vind dit persoonlijk té veel grote verbeterpunten.
[***] schreef:Vjestagirl schreef:Ik zou niet met jouw merrie fokken, maar om een andere reden. Je geeft aan dat zij niet het gewenste karakter heeft (te druk, kijkerig enz), niet de gewenste maat heeft (te klein), en dat ze een lichamelijk probleem heeft (steile schouder, bokvoetje). Ik vind dit persoonlijk té veel grote verbeterpunten.
Al had de merrie wel een mooi papier met goede afstamming, dan nog zou ik er niet mee fokken.
heaven schreef:als ze een veulen wil fokken vind ik dat dit ts haar eigen keuze is...
ze zoekt een leuke hengst en vraagt niet jullie mening over wel of niet fokken.
en op een papier kun je niet rijden

ccathalijne schreef:Als ze het nu leuk vind om een veulen te fokken bij haar merrie en het toch wel zelf wilt houden, waarom niet?