[EH][KWPN] 13 jarige Sport PROK Junior * Varriant merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:00

Olrike schreef:
Bedankt crossmonster ik ga zeker een kijkje nemen. Is het kwaliteit van het sperma van rousseau in orde?

diepvries van matige kwaliteit

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: [EH][KWPN] 13 jarige Sport PROK Junior * Varriant merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:14

ZiZi Top zou ook een optie kunnen zijn waar je naar zou kunnen kijken.

Maar ik vind de eerder genoemde hengsten ook wel een aantal tussen zitten die mooi zouden kunnen passen. (Rousseau, Valdez, etc. )

Syllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:14

Olrike schreef:
Sandreo en Johnson vallen af, beide om het achterbeen. Johnson zijn manier van gebruik daarvan, Sandreo vanwege zijn eigen kracht/draagmanier.

Zijn jullie bekend met Quattro nakomelingen?

Een Ferro nakomeling is zeker niet uitgesloten, welke zoon spreekt jullie het meeste aan voor mijn merrie?

Wil je me misschien (uitgebreid) uitleggen waarvoor Johnson en Sandreo niet geschikt zijn volgens jou? Ik ben zelf ook weer bezig om te kijken naar een dressuurhengst ipv een springhengst voor mijn merrie en moet eerlijk zeggen dat ik nu op de afgelopen hengstenkeuring goede beesten heb gezien van Johnson en Sandreo maar ik normaal meer op me gevoel afga dan op kennis maar ik me nu juist er meer in wil verdiepen. Tot nu toe is het altijd nog goed gegaan en hebben we goede beesten uit onze merries maar vind het ook wel leuk om andermans mening te horen.