Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grid schreef:Oh leuk leuk zoiets bestaat ook voor ijslanders idd ook allemaal aanklikbaar en lijst met nakomelingen/ keuringsresultaten enz enz is ook door iniatief van 1 persoon ontstaan en idd ook door info aanleveren (en deels info koppelen van stamboeken) steeds verder uitgebreid
en is in de jaren enorm uitgegroeid tot een geweldige informatiebrondus hoop dat dat met deze ook gebeurd
Alleen Say is nog niet zinnig om erin te zetten niks bekend en (nog) geen nakomelingen
Zie wel dat het niet op alfabetische volgorde staat dat is denk ik toch wel handig zeker als men wil dat er zoveel mogelijk geregistreerd wordt. Anders wordt het straks erg lastig zoeken of er moet een handige zoekfunctie op komen
, als je kijkt naar Shampoo Boy dan zou dat wel heel goed haar zoon kunnen zijn...Klick ik Drum zijn naam aan dan kom ik bij nakomelingen van Sir Ivanhoe, wat een zooitje... KootMiraDrum schreef:Eavan van Gipsy Spirit staat erop, is een zoon van Drum, maar dat staat niet vermeld. Ga er niet aan beginnen, dan moet ik ook toestemming van alle veuleneigenaars hebben voor het doorgeven van hun foto's.
Misschien dat ik voor mezelf wel eens begin aan iets als bv http://www.pawpeds.com .
) als je een standaard emailtje naar allemaal tegelijk stuurt, zou zo leuk zijn om al Drummies mooie kinderen op de site te zien staan 

) 
om te laten testen of angel vos draagt enz
nu niet dat dat zo'n probleem is, maar vraag me af waar dat gedoe goed voor is! (haar profiel ligt daar vast via stamboek ivm dna-controle selwyn
)

En daar staat als veulen weer pal zijn paps tussen.