En in Zandeweer en richting Groningen aan de Eemshavenweg... Ja, ze zijn er wel, maar je komt ze nooit tegen (tijdens een ritje bijvoorbeeld bedoel ik meer)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gipsycobs schreef:Nou dan meld ik me ook aan voor je tinkertour....Melodystables in Tjerkwerd Friesland. Cead Mile Failte zoals de Ieren zeggen ofwel Honderddduizend Maal Welkom. De koffie staat klaar !
We hebben ze in diverse soorten en maten. En een rijbak tot je beschikking mocht je op 1 van de Bontekonten willen kruipen.
troi schreef:Hi allemaal, ik heb met een vriend even bekeken wat de handigste route was en zo zijn we bij 3 adressen uitgekomen. Dat is echt het maximale als we de paarden echt serieus willen bekijken en ook wat betreft het uithoudingsvermogen van onze serieuze bijrijder, Wisse van anderhalf met een flinke voorliefde voor paadjus. We hebben met alle drie een afspraak gemaakt voor as zondag! Heb er ontzettend veel zin! Tinkers here we come!!!
sophiatinker schreef:troi schreef:Hi allemaal, ik heb met een vriend even bekeken wat de handigste route was en zo zijn we bij 3 adressen uitgekomen. Dat is echt het maximale als we de paarden echt serieus willen bekijken en ook wat betreft het uithoudingsvermogen van onze serieuze bijrijder, zoon van anderhalf met een flinke voorliefde voor paadjus. We hebben met alle drie een afspraak gemaakt voor as zondag! Heb er ontzettend veel zin! Tinkers here we come!!!
oke
mogen we ook weten bij wie jullie langs gaan??
troi schreef:Yep, we hebben er maar een rondje drenthe en beetje friesland van gemaakt (tenminste, ik denk dat wapserveen frl is maar weet het eigenlijk niet zeker..).
En dan kan je op weg naar huis nog even langs Aricia@bokt want die woont in Oldeberkoop want daar kom zo dan zowat langs.
HannekeS schreef:troi schreef:Yep, we hebben er maar een rondje drenthe en beetje friesland van gemaakt (tenminste, ik denk dat wapserveen frl is maar weet het eigenlijk niet zeker..).
Nope, Wapserveen is DrentheEn dan kan je op weg naar huis nog even langs Aricia@bokt want die woont in Oldeberkoop want daar kom zo dan zowat langs.
![]()
wordt vast een leuke dag. Tot zondag
)