Vippie schreef:Jilly_Hayco schreef:Tja, je kan toch ook niet gaan verwachten dat mensen gewoon lid blijven om de kas te spijzen?
Als je niks van stamboekactiveiten doet, is het gewoon weggesmeten geld.
Ach dat is altijd een keus die je zelf maakt om wel/niet mee te doen. Maar het wordt verenigingen wel bijna onmogelijk gemaakt om nog te bestaan door zo'n houding. Zo'n gigantisch bedrag is het nou ook weer niet. Straks wordt er door niks en niemand meer wat georganiseerd of wordt er straks overal een bijdrage voor gevraagd (vind ik ook niet erg maar denk dat er dan nóg meer mensen afhaken) omdat de kas gewoonweg leeg is.
Maarja ik irriteer me ook dood aan mensen die een fjord kopen en hem niet over laten schrijven op naam.
Tja als er veel mensen afhaken, moet het stamboek toch eens gaan nadenken of ze wel goed bezig zijn? (nu spreek ik wel voor BE)
Als je kijkt wat hier te doen: voor ons gewest beperkt zich dat tot een koetsentocht en de verrichtingsproeven. Sorry, maar daarvoor wil ik echt geen 45 euro per jaar gaan betalen. Ze moeten gewoon zorgen dat het de moeite waard is.

.