Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnnemiekvM schreef:Mirei schreef:mijn haf heeft losse wand aan beide voorhoeven, en heeft daarbij ook nog een verbening van hoefkraakbeen in beide voorhoeven....dus ook veel pech
Wat doen jullie daaraan?
MissDonna schreef:wow heftig...
Wel lekker dat je met Tommie weer mag stappen!! Wel lang 45 min.. maar is ook wel heftiger dan die van mij.. Alleen loopt die van mij meerendeels op de achterbenenen..
Helemaal super dus.
Ze heeft zich gewoon kapotgelopen... En dan voel je je toch wel een erg slecht baasje

(skibroek, muts, 2 paar handschoenen haha
)
). dat ze even der ei kwijt kant. Want ik ben er zondag van af gedonderd. En dat was de druppel.
Dus ga nu maar met der aan de hand rennen. En dat is zéér vermoeiend haha!! MissDonna schreef:ik ga tot volgende week woensdag er niet op, wil even dat mn zadel word na gekeken. en mn zadelmaker is op vakantieDus ga nu maar met der aan de hand rennen. En dat is zéér vermoeiend haha!!
Henrieke schreef:Ik ken ook een haf die spat heeft, maar er is prima mee te rijden, alleen wel in het bos, ze loopt als een trein zolang je maar in het bos rijd en geen korte voltes (wat je dus veel in de bak doet) maakt. En de andere haflingers die ik ken hebben nergens last van hoor. Het is vast pure toeval, kan met elk paard gebeuren maar wel erg balen voor je!
bak kan ze wel en doe ik ook maar zoals henrieke zegt, kleine voltes loopt ze niet super.