Hengstenkeuring van het KWPN maakt fokkerij kapot!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 13:08

sarabande schreef:
Op dit forum is mijn mening en kennis van de fokkerij uitgebreid voorhanden, doe je best.

Slap antwoord dus zoals verwacht. Ons kent ons is een duidelijk spreekwoord blijkt weer eens

weule

Re: Hengstenkeuring van het KWPN maakt fokkerij kapot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:11

@ hilden1971: Ik heb dit topic al een week wat gevolgd en ben eigenlijk wel benieuwd waarom je die 3 vragen stelt? is het voor een 'onderzoek'?? is het omdat je betrokken bent bij het geheel? of is het gewoon iets waarover je graag de mening van andere wilt weten? (nieuwsgierigheid)

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 13:36

weule schreef:
@ hilden1971: Ik heb dit topic al een week wat gevolgd en ben eigenlijk wel benieuwd waarom je die 3 vragen stelt? is het voor een 'onderzoek'?? is het omdat je betrokken bent bij het geheel? of is het gewoon iets waarover je graag de mening van andere wilt weten? (nieuwsgierigheid)

Ik ben zelf bezig idd met wat onderzoek. Betrokken ben ik niet alleen met het idee dat ik een paardenliefhebber en fokker ben in hart en nieren. Een menig nee dat niet, liever waarheden en misschien toch ook wel idd de meningen. Er gaat een hoop mis en dat is menselijk, maar fouten en misstanden toegeven is nog veel menselijker.

En nee ik zit niet op de meningen van iedereen te wachten die zeggen dat het KWPN alles goed doet en de rest niet zoals Mw Sarabande, stel je voor dat zij haar paarden niet meer kwijt kan als ze één keer iets ander zou zeggen over het KWPN. Dan wil Lauw van Vliet, of stal Y je niet meer op het erf en dan begrijp ik ook waar zei haar valse info vandaan haalt met betrekking tot de eigenaar van Guldenberg. Aan elk verhaal zit twee kanten en kies dan eerlijk zelf je eigen weg zonder vooroordeel.
Laatst bijgewerkt door petraaken op 03-02-09 09:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: wegens privacy echte namen uit het bericht gehaald.

Lante

Re: Hengstenkeuring van het KWPN maakt fokkerij kapot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:57

Ik ben benieuwd naar de reden van dit onderzoek en hoe je het denkt aan te pakken; naar mijn idee ben je niet bepaald objectief dus ik vraag me af of jij wel de persoon bent om dan een objectief onderzoek naar het gebeuren te doen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:00