Denken jullie eraan dat fotoverzameltopics niet zijn toegestaan? Het is dus niet de bedoeling om hier een topic vol foto's van nakomelingen van Kiblers Avalanche van te maken.
Keitje
Geplaatst: 01-02-09 19:12
hoi hoi, ik ken het paard al een tijdje, het is een enorm lieve hengst die enorm veel van knuffelen houd. Hij vind het altijd leuk om met mensen om te gaan. Ik ben een tijdje elke dag met hem bezig geweest (poetsen enz.) en hij liet altijd merken dat hij dat super leuk vond. Zijn roepnaam is trouwens boy. gr
soflo
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-09 19:42
keitje , he wat leuk, hoe komen ze nou bij Boy. grappig flower is ook een knuffelaar, nu wel in het begin niet. Heb je er ook nog wat mee gedaan gelopen of iets derg. leuke reactie. dank je.
Zo, die Magic special delivery mag er ook zijn, zo hebben we al een hele verzameling. Ik weet dat er bij de fokker waar ik Flower weg heb, Ook nog 2 volle zusjes zijn en een broer,die lijken echt precies op haar. Ik weet ook niet hoe ze heten en of ze al verkocht zijn. Heeft er nog iemand meer fotos van Kiblers Avalanche?
Van papa zelf zijn bijna geen foto's te vinden. Heb er ooit 1 gehad waar ie redelijk op stond....maar die is verloren gegaan door een computer crash...
soflo
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-09 10:44
Ik heb de Mill ranch gemaild voor meer foto's van Kiblers. ben benieuwd, geef wel een link door als het mag van de moderator.