Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffie1986 schreef:ik weet niet maar je hoeft niet zo weis neus te doen hoor..Sorry dat k het zeg maar je kan niet zomaar drie hengsten uit de kaarttenbak trekken omdat ze bijelkaar op stal staan en dat DUS LEKKER MAKKELIJK IS Wel een gehoord van de uitspraak bezint eer ge begint betekenis denk eerst goed na voor je ergens aan begint jij wil dus alleen een veulen fokken omdat dat volgens jou goedkoper is haha. Sperma 600-1200 euro, veearts rekening, controle op dracht, misschien pakt eerste keer wel niet moet je nog keer insemineren, veulen entingen, kosten voor het inscharen bij opfokker 3 jaar lang al met al als dit veulen 3 is heeft het meer gekost als een paard. Bijkomend plaatje je bent pas 14 en wil m dan dus zelf gaan inrijden heb je hier wel ervaring mee jong paard is snel verkeerd aangeleerd en dus verpest. Ik probeer je niet aftekraken maar probeer je wel met bijde benen op de grond te krijgen alledrie deze hengsten passen namelijk niet bij je merrie en dat kun je alhelemaal niet beslissen op de bassis van dat is lekker makkelijk.
daffie1986 schreef:Sorry dat k het zeg maar je kan niet zomaar drie hengsten uit de kaarttenbak trekken omdat ze bijelkaar op stal staan en dat DUS LEKKER MAKKELIJK IS Wel een gehoord van de uitspraak bezint eer ge begint betekenis denk eerst goed na voor je ergens aan begint jij wil dus alleen een veulen fokken omdat dat volgens jou goedkoper is haha. Sperma 600-1200 euro, veearts rekening, controle op dracht, misschien pakt eerste keer wel niet moet je nog keer insemineren, veulen entingen, kosten voor het inscharen bij opfokker 3 jaar lang al met al als dit veulen 3 is heeft het meer gekost als een paard. Bijkomend plaatje je bent pas 14 en wil m dan dus zelf gaan inrijden heb je hier wel ervaring mee jong paard is snel verkeerd aangeleerd en dus verpest. Ik probeer je niet aftekraken maar probeer je wel met bijde benen op de grond te krijgen alledrie deze hengsten passen namelijk niet bij je merrie en dat kun je alhelemaal niet beslissen op de bassis van dat is lekker makkelijk.