Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Feelsoproud schreef:Furst Junior heb ik als 3 jarige een keertje bij Nijhof gezien.Waren daar voor nakomelingen keuring van Verdi,eventjes de stallen binnengeslopen en toen waren ze hem net aan het zadelen.Ik had hem toen op het oog voor mijn andere merrie dus ben even blijven kijken.Braaf was hij inderdaad,zelfs een beetje té braaf naar mijn zin.Zoals hij toen liep,leek het mij een beetje een 'koude' bok.3 jaar,was een ander paard in de piste wat bokkesprongen aan het maken,maar Furst junior gaf geen krimp,liep als een manegeknol verder...
Kan toeval zijn natuurlijk,slechte dag of gewoon erdoor gereden(hij had toen net BWP keuring achter de rug en hengstenshows),maar ik was er toen niet echt van gecharmeerd.
Als ik hem op wedstrijd zie lopen zie je écht wel het bloed naar boven komen. Maar toch kan hij dat beheersen. En daarom leek het me een goede hengst voor de TS. omdat zij vraagt achter koelbloedigheid, maar ik vind dat haar merrie iets meer bloed mag vertonen.