Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dianne78 schreef:En het zou dan toch echt niet eerlijk zijn als je daar op afgerekend wordt. Misschien had de merrie wel een hele rits aan predikaten behaald als zij niet geblesseerd zou zijn geraakt!!
sprakeloos schreef:Dianne78 schreef:En het zou dan toch echt niet eerlijk zijn als je daar op afgerekend wordt. Misschien had de merrie wel een hele rits aan predikaten behaald als zij niet geblesseerd zou zijn geraakt!!
Met het onderstandige, zeer holle, toontredend gestelde linkervoorbeen en de ongelijke voeten in zowel de hoogte als de breedte zal de merrie het ster-predikaat ook zonder die blessure never nooit verdiend hebben...
Bron: Moederrapport 2007 Patoya bij het verrichtingsrapport van Zenon
!Dianne78 schreef:Als Sprakeloos dan ook maar eens letterlijk overnam wat er geschreven wordt.
Bovendien had ik het in dit geval niet over mijn merrie.... 't schijnt bij meerdere het geval te zijn!
Dianne78 schreef:Lees het bericht van Jokano maar, dan weet je wat ze schrijven over de linkervoorhoef. En niet zoals jij zegt: ongelijke voeten in zowel de hoogte als de breedte.
Dianne78 schreef:@MisterA: ik zeg niet dat Zenon uit een 'gewone stamboekmerrie' komt, dat wordt door andere mensen beweerd!
Dianne78 schreef:En Jokano... heel veel fokkers laten zich beinvloeden door de uitspraken van andere mensen. De een zijn mening hoeft niet de mening van een ander te zijn!
Dianne78 schreef:Daarom stelde ik laatst ook de vraag hoe jullie aan gegevens van merrielijnen komen. Ook paardenfokken.nl is daarin niet 100% betrouwbaar.