Welsh sportdag 2009

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:08

Mijn Welshpony staat geregistreerd bij het Welshstamboek en afstamming is ook gewoon bekend.
Ik heb alleen niet een apart stamboekpapiertje. Zijn afstamming weet ik alleen omdat het in zijn paspoort staat.
Kan ik dan wel gewoon meedoen of moet je hiervoor verplicht het aparte stamboekpapiertje hebben?

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:26

Avanti_HVJ schreef:
Mijn Welshpony staat geregistreerd bij het Welshstamboek en afstamming is ook gewoon bekend.
Ik heb alleen niet een apart stamboekpapiertje. Zijn afstamming weet ik alleen omdat het in zijn paspoort staat.
Kan ik dan wel gewoon meedoen of moet je hiervoor verplicht het aparte stamboekpapiertje hebben?

of dat wel of niet kan weet ik niet, ik heb ze allebei maar niet op naam, mogen we dan ook mee doen?
en wat jij heb heb ik met een haflinger, heb alleen paspoort.

AnneloesF

Re: Welsh sportdag 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:58

Ik denk dat je de pony's gewoon op naam moet hebben en lid moet zijn van een Welshstamboek.
Zoals al eerder vermeld is dit normaal gesproken alleen voor NWPCS geregistreerde pony's, je moet dan de pony op naam hebben én lid zijn van het stamboek. Gezien de internationale show kan het maar zo dat er rubrieken zijn (of miss wel allemaal) die opengesteld zijn voor pony's uit buitenlandse stamboeken. Maar ook dan zal de eigenaar de pony op naam moeten hebben en lid moeten zijn.