Ik weet niet precies meer wie het was, maar wanneer je even op zoek gaat op bokt kun je het topic nog wel opduikelen. Daar stonden ook veel tips in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Zooist schreef:Maar daar gaat het me allemaal niet om. Ik heb al een aantal maal geschreven dat de TS namen noemt en dat het boktlogisch is dat er dan wel een negatieve lading aan gegeven wordt.
Dan had ze de hengst ook niet moeten noemen natuurlijk...
Tijd geleden hadden we zoiets ook met een schimmel van Sandro hit toch?? Die bleek wel echt een SH te zijn achteraf?
Raggel schreef:Wellicht komt men er achter wie wel de vader is en kun je alnog papieren bij je veulen krijgen.
Zooist schreef:[
En als laatste voor cesario, als reactie op je laatste post. Wellicht eerst het onderzoek afwachten voor je je conclusies trekt!
Raggel schreef:Het verhaal hoeft dus helemaal niet dramatisch voor dit veulen af te lopen wat zijn afstamming betreft.
ceasario schreef:Raggel schreef:Het verhaal hoeft dus helemaal niet dramatisch voor dit veulen af te lopen wat zijn afstamming betreft.
Jij zit zeker naar de Postcode loterij te kijken..
secricible schreef:Als ik mij niet vergis, is smaad alleen van toepassing als de TS slechte dingen zegt, die niet waar zijn...
Suzanne F. schreef:[
Dan had ze de hengst ook niet moeten noemen natuurlijk...
?
ceasario schreef:Zooist schreef:[
Als je netjes bent noem je geen namen
Grote klets...!!
Er is geen fout gemaakt maar valsheid in geschrifte gepleegd !!
Raggel schreef:Er is geen fout gemaakt maar valsheid in geschrifte gepleegd !!
Sammie schreef:Had de vader Ferro moeten zijn of eigenlijk een fries? Dus is een friese merrie geinsemineerd met Ferro? of een kwpn met een fries, terwijl dit eigenlijk Ferro had moeten zijn?
ceasario schreef:Raggel schreef:Er is geen fout gemaakt maar valsheid in geschrifte gepleegd !!
Dan is deze reactie toch wel erg overtrokken!!!!!!
zigranta schreef:juist door alle reacties wel/niet vind ik het negatief worden,niet door de openingspost van ts.Hoop voor ts dat de juiste vader gevonden word en dat ze dan qua bloedlijn ook goed zit.Eventueel verschil in dekgeld terugvragen of in mindering laten brengen als je toch nog een keer met Samba zou willen dekken.Succes verder.
zigranta schreef:juist door alle reacties wel/niet vind ik het negatief worden,niet door de openingspost van ts.Hoop voor ts dat de juiste vader gevonden word en dat ze dan qua bloedlijn ook goed zit.Eventueel verschil in dekgeld terugvragen of in mindering laten brengen als je toch nog een keer met Samba zou willen dekken.Succes verder.