Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myrdal schreef:Ik ga de vrijdag. Ik ga heen voor nr 471 Diamond Hit x Metall
Zijn moeder is van mij, dus ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen.
Katja schreef:Kajanus schreef:Even stipje.
Misschien dat ik op de vrijdag ga.
Ik overweeg ook de vrijdag. Het is eigenlijk belachelijk veel geld en dan krijg je ook nog dramatisch eten voor veel geld en sta je nog een ur vast voor je de parkeerplaats af bent.
Maar het is wel gezellig.
[***] schreef:Hoeveel tuigpaarden zijn er door? Heb niet zoveel verstand van het KWPN maar lees toch wel graag mee.Ik ga woensdag naar de tuigpaarden en gelderse hengsten en donderdag naar de springhengsten kijken + springavond.
Myrdal schreef:Ik ga de vrijdag. Ik ga heen voor nr 471 Diamond Hit x Metall
Zijn moeder is van mij, dus ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen.
Lotte schreef:[***] schreef:Hoeveel tuigpaarden zijn er door? Heb niet zoveel verstand van het KWPN maar lees toch wel graag mee.Ik ga woensdag naar de tuigpaarden en gelderse hengsten en donderdag naar de springhengsten kijken + springavond.
liliputter schreef:Krack c! Dubbel en dwars verdiend!
Issy schreef:Albert schreef:
en te duur en bovendien is het niet meer mogelijk om zitplaatsen te reserveren. Daarbij is de organisatie van De Brabanthallen altijd waardeloos. Goed idee dus, die stream!
Mijn ervaring is dat er altijd aan de kassa genoeg kaarten te koop zijn
Katja schreef:Kajanus schreef:Even stipje.
Misschien dat ik op de vrijdag ga.
Ik overweeg ook de vrijdag. Het is eigenlijk belachelijk veel geld en dan krijg je ook nog dramatisch eten voor veel geld en sta je nog een ur vast voor je de parkeerplaats af bent.
Maar het is wel gezellig.