Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. petraaken schreef:Denk dat woensdag beter haalbaar is voor de nrpssite.
Een echte hengst in de showring en een bruikbare sportpony onder het zadel. Kon trouwens super goed springen voor een dressuurcracky .Verder nog een leuke pony gezien van de Goederede Now or Never(welsh). De rest was naar mijns inziens iets eenvoudig of jeugdig. flora schreef:ik heb vandaag alleen de 2e groep van de pony's gezien. helaas was de bonte waar wij voor kwamen niet helemaal rad...
maar leuk om zo'n pony na 3 jaar weer te zien!
verder vond ik het echt vies tegenvallen. vond alleen de laatste palomino een goede pony (de now or never). liep lekker los, maar was nog wel wat slap vond ik. verder vond ik het stuk voor stuk pony's zonder uitstraling. wel 2 leuke sportpony's gezien, maar mijns inziens geen hengstenuitstraling...
de pony van marjolein? vond ik wel een leuk dier, maar kon mij verder niet bekoren....
heb me nog verbaast over een aantal pony's, die had ik als normale pony nog niet eens willen hebben...snap dan echt niet hoe je zo'n dier op een hengstenkeuring aan kan bieden..
heb ze ook niet meer in de kooi gezien, toen zijn we weer huiswaarts gegaan.
cristinaa schreef:Vond je die kreupele bonte dan wel zo goed ....?
cristinaa schreef:flora schreef:ik heb vandaag alleen de 2e groep van de pony's gezien. helaas was de bonte waar wij voor kwamen niet helemaal rad...
maar leuk om zo'n pony na 3 jaar weer te zien!
verder vond ik het echt vies tegenvallen. vond alleen de laatste palomino een goede pony (de now or never). liep lekker los, maar was nog wel wat slap vond ik. verder vond ik het stuk voor stuk pony's zonder uitstraling. wel 2 leuke sportpony's gezien, maar mijns inziens geen hengstenuitstraling...
de pony van marjolein? vond ik wel een leuk dier, maar kon mij verder niet bekoren....
heb me nog verbaast over een aantal pony's, die had ik als normale pony nog niet eens willen hebben...snap dan echt niet hoe je zo'n dier op een hengstenkeuring aan kan bieden..
heb ze ook niet meer in de kooi gezien, toen zijn we weer huiswaarts gegaan.
De now or never was BRUIN lieverd
petraaken schreef:hoe waren de rijpaarden?
cristinaa schreef:We wachten af wat de kenners van de HK ervan vinden
flora schreef:cristinaa schreef:We wachten af wat de kenners van de HK ervan vinden
haha, ja, zit ook niks anders op;)
maar heb me al wel vaker om hun beslissingen verbaasd...
was die laatste pony trouwens nog door? heb hem niet los in de kooi gezien...
welke pony was die now or never? die met die lange dunne benen? geschoren en ik meende 4 witte voetne?
dat was de enige andere pony die ik ook nog wel wat vond...
cristinaa schreef:Dat was een E pony en niet de Now or never, die was niet geschoren. Dat was een Duitser met die Sjappie benen, dat vond ik totaal geen type Goedgekeurde hengst, alhoewel hij lossig draven kon. Toch niet dezelfde smaak
cristinaa schreef:De palomino (vader Veenstra's Promise ) een E pony van 1.50m. was een van de slechtste achter, type hanetred. Springen was super slecht, hij bleef hangen boven de sprong en lande vervolgens op 4 benen . Dat was de mening van alle omstanders (en ikzelf) Een van de weinigen die er in de 1e bezichtiging uitging.
cristinaa schreef:petraaken schreef:hoe waren de rijpaarden?
Ik heb wel de evt uitslag voor je, maar de meeste waren gisteren....