Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
condor1962 schreef:waarom ?
ik vraag me af waarom dit paard bij van der poll terecht is gekomen.
ik wil donderdag gaan kijken en neem een deskundige mee en als het wat blijkt te zijn zal ik haar zeker klinisch laten keuren.

[***] schreef:Dat ligt aan jou. Dat is al een paar jaar veranderd.
crossmonster schreef:Vind het geen apart papier, integendeel, voor de fok geheel oninteressant.
Dat is iets waar je rekening mee moet houden, mocht het niet gaan klikken, dan zit je met een paard dat niet veel meer op zal leveren dan dat ie nu kost.

[***] schreef:Er zijn verhalen zat van fokkers die hun hengstenmoeders van de veemarkt hebben of uit het weiland bij een hobbyboertje, alles kan.
Er is geen markt voor 2 jarigen, deze heeft geen papier dat in de mode is, ze is niet zwart, het zegt niks over de kwaliteit van het dier dat ze bij een handelaar staat.
Bovendien kan je op een goede merriestam een ezel zetten en nog een leuk paard krijgen, dus op basis van het papier ervanuit gaan dat de kwaliteiten minimaal zijn, is ontzettend bekrompen.
(en met jou het gros van de paardenkopers die liever een slechte zwarte hebben dan een goede vos, of liever een beroerde Jazz uit een waardeloze moederlijn dan een merrie als deze)
shan schreef:Plus dat het papier helemaal zo slecht niet is dan dat de meeste hier doen overkomen!
Quir schreef:Bestaat dit paard uberhaupt wel????
Paard is geboren in 2006 en een KWPN'er?????
Dan begint het nummer van het paard toch met 06.nummer....
Dit is het nummer wat er staat: 52800306.07013 VB
shan schreef:Plus dat het papier helemaal zo slecht niet is dan dat de meeste hier doen overkomen!
Ik zou zeker gaan kijken en hem waarschijnlijk voor 15 a 1600 euro meenemen, of hij moest wel erg tegenvallen.
En weet je: ik zou er ook nog gerust een veulen mee durven fokken ook!
Fokken met een merrie die niet minimaal ster en prok is. En om ster te worden moet deze al veel meer laten zien dan een gewone vb merrie
Nicole288 schreef:Quir schreef:Bestaat dit paard uberhaupt wel????
Paard is geboren in 2006 en een KWPN'er?????
Dan begint het nummer van het paard toch met 06.nummer....
Dit is het nummer wat er staat: 52800306.07013 VB
Wat is daar fout aan, dat is toch ook een 06.
528003 06.07013
Het enige dat er fout aan is, is het VB dat er achter staatshan schreef:Plus dat het papier helemaal zo slecht niet is dan dat de meeste hier doen overkomen!
Ik zou zeker gaan kijken en hem waarschijnlijk voor 15 a 1600 euro meenemen, of hij moest wel erg tegenvallen.
En weet je: ik zou er ook nog gerust een veulen mee durven fokken ook!
Dan ben je volgens bokt helemaal slecht bezigFokken met een merrie die niet minimaal ster en prok is. En om ster te worden moet deze al veel meer laten zien dan een gewone vb merrie