Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:denk dat de fokkers meer moeite hadden met de cornage operatie, (je kunt niet alles met prok vangen)Mmm tis maar wat je mooi vindt, indertijd hadden de fokkers moeite met zijn echte Karlastam-bouw dus wat beknopt in de bovenlijn en een niet al te elegant hoofd
haan schreef:Ik vond het ook een leuk stuk om te lezen, eindelijk weer een artikel wat ik helemaal heb uitgelezen.
Misschien rare vraag maar heb ik hem een paar jaar geleden door een klein meisje gereden zien worden bij Nijhoff op de hengstenshow of ben ik nu in de war?
besita schreef:Montender in Weert zit een DA die Calvaro diepvries heeft en van goede kwaliteit ..condities zijn ook bij dracht ..
ik heb bij Leeuwenhof gedekt in zoutleeuw ..merrie is drachtig ( eerste insimintie met DV niet , de tweede met vers wel ) maar de service en klantvriendelijkheid is 0.0![]()
Vanuit frankrijk zenden ze niet op met vers ..je mag wel afhalen ..staat een 100 km onder de belgische grens
montender78 schreef:besita schreef:Montender in Weert zit een DA die Calvaro diepvries heeft en van goede kwaliteit ..condities zijn ook bij dracht ..
ik heb bij Leeuwenhof gedekt in zoutleeuw ..merrie is drachtig ( eerste insimintie met DV niet , de tweede met vers wel ) maar de service en klantvriendelijkheid is 0.0![]()
Vanuit frankrijk zenden ze niet op met vers ..je mag wel afhalen ..staat een 100 km onder de belgische grens
Ken jij de dierenarts van naam??
Hoe lang rijden vanuit ned. grens bij maastricht??
montender78 schreef:Vers bij Keros?
besita schreef:montender78 schreef:Vers bij Keros?
ja hun halen op in Frankrijk, is voor hun maar 70 km ofzo
je kan hem via Group France Elevage namelijk nog krijgen besita schreef:handig om te weten ls je evntueel met Blue wil dekkenje kan hem via Group France Elevage namelijk nog krijgen
sportfokker schreef:Elisa, mee eens. De benaming zegt het al, paarden die evenwichtig gebouwd zijn, kunnen hun werk makkelijk doen. Ze stralen ook harmonie uit, ze zetten het achterbeen haast vanzelf onder de massa. Dat is voor een ruiter een groot voordeel en voor het paard eveneens!
Overigens brengt Mr. Blue nogal eens een kortbenig paard, dat dus op de voorhand loopt. Maar in het parcours hebben ze enorm veel kwaliteit en instelling. Bovendien hebben ze allemaal een sterke rug/ lendenpartij.