Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dreeke schreef:Dakota is nu 1,5 jaar en volgend jaar rond deze tijd wil ik gaan beginnen met wennen aan een hoofdstel. Inrijden zou ik met 3,5 jaar willen doen maar het ligt er een beetje aan hou hij uitgroeit hij is namelijk nog al aan de maat voor een jaarling (1.45!)
Ook anderhalf dus. Wat grappig
Mooie kerel zeg, Dakota
Doriine schreef:Hoe oud waren jullie fjorden toen ze ingereden werden en heb je het zelf gedaan of laten doen
Met colette wil ik gaan wachten tot ze 3,5 is en me zus en ik gaan het samen doen.
Ben benieuwd!

Rijanna schreef:Vippie schreef:2,5 wennen aan hoofdstel en 3 inrijden..(2x in de week rijden 10 min)
Jammer dat je je dat met je eigen fjordje niet gedaan hebt
Rijanna schreef:whaah,, ik dacht dat 1 topic met comentaar wel genoeg was.. controleren ze mij ook nog moet niet raarder!
Carolinef schreef:akci schreef:Ze worden pas 3 op de dag dat ze geboren worden
officieel zijn ze p 1 januari van t jaar ouder, ook al zijn ze bv pas in de maand van dat jaar daadwerkelijk geboren
Carolinef schreef:akci schreef:Ze worden pas 3 op de dag dat ze geboren worden
officieel zijn ze p 1 januari van t jaar ouder, ook al zijn ze bv pas in de maand van dat jaar daadwerkelijk geboren

)
akci schreef:Carolinef schreef:officieel zijn ze p 1 januari van t jaar ouder, ook al zijn ze bv pas in de maand van dat jaar daadwerkelijk geboren
Vind dat altijd echt onzin....wie dat ooit heeft ingevoerd.
Aks is pas in juli geboren en nu dus pas echt 4,5.