Brief in hoefslag over Negro!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 19:39

echte zakenman Knipoog

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:30

Wouter24 schreef:
echte zakenman Knipoog

Vind je?? Noem het eerder excuusjes zoeken en zich er onderuit banketstaaf...en waarom reageert Anne niet zelf?? Is ze nog steeds aan t huilen dan??

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 07:53

Ik kan me nog een topic niet zo heel lang geleden herinneren waarin Wouter op zijn achterste benen ging omdat iemand de ruiter van een hengst bekrititseerde Knipoog

En anne zelf zal best geraakt zijn door de kritiek. Ik kan me voorstellen dat zoiets niet in je koude kleren gaat zitten. Hoe moet je als ruiter op dat soort kritiek reageren? De tijd zal het leren of Anne echt zo'n beroerde ruiter is als het merendeel hier nu roept of dat ze werkelijk het talent heeft en het goede paard om de OS te kunnen halen.

Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 09:24

rinnie1982 schreef:
Klopt, toen hij vier was stelde ze hem ook al op een niet zo'n vriendelijke manier voor. Vooral toen hij schrok zat ze hem erg in zijn mond te trekken. Het publiek vond dat toen ook niet zo geweldig nee Boos!

Ja, daar was ik helaas ook bij. Hij kreeg 3 flinke rukken in zijn mond toen hij er met haar vandoor ging. Vervolgens reed ze een rondje verder door de baan en werd het schuim uit zijn mond opeens roodkleurig Lips are sealed . Bleek achteraf na een interviewtje met Anne een "losse kies" te zijn Schijnheilig , kwam dus niet doordat ze zijn mond opentrok hoor .

Het voorval van deze HK vind ik erg jammer. Toevallig nog tijdens de ORUN over gehad. De paardensport krijgt zo negatieve publiciteit die je beter niet kan krijgen. Anne had er verstandig aan gedaan om haar conclusies na een halve minuut te trekken en de baan te verlaten. Nu zijn er alleen maar verliezers......

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:38

astridh schreef:
Ik kan me nog een topic niet zo heel lang geleden herinneren waarin Wouter op zijn achterste benen ging omdat iemand de ruiter van een hengst bekrititseerde Knipoog

Geef eens een link...?? Kan me dat topic niet herrinneren, wel dat er een hengst enorm werd afgezeken... Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:51

IK ben niet in Den Bosch geweest en heb het dus zelf niet gezien, maar heb wel de hoefslag even in de gaten gehouden.
Ik heb Anne wel vaker een paard zien verprutsen en die ene show die ik wel van haar en Negro heb gezien vergeet ik ook liever...Huilen
Wel een nette reactie van Gert-Jan trouwens, volgens mij moet hij ook wel andere woorden gedacht hebben, maar hij heeft zich er netjes uit weten te praten *LOL* (zeg niet dat ik het nu klakkeloos aanneem, nogmaals ik heb het zelf niet gezien)

En of Anne in 2004 de OS rijdt Verward De tijd zal het leren...Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:41

Ik kan me van Wouter juist alleen tegenovergestelde opmerkingen herinneren...
Ik denk o.a. aan Parcival en zijn 'amazone...

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 07:29

Ik heb de link naar suzanne gemaild. Vind het niet zo netjes om die hier neer te zetten, het topic is volgens mij toendertijd niet voor niets gesloten Knipoog

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 11:23

Sjuimpje schreef:
Ik kan me van Wouter juist alleen tegenovergestelde opmerkingen herinneren...
Ik denk o.a. aan Parcival en zijn 'amazone...

ja idd, mijn mening is in dat op zicht dat zo een paard die heel veel voor de gelderse fokkerij kan betekenen ook een goeie ruiter verdiend, al heeft ze nu laten zien in Zwolle dat ze dat wel geleerd heeft het afgelopen jaar,

en over die link mij kan het niet boeien dat je die hier neerzet, sta nog steeds achter me woorden, en dat topic is toch nooit op slot gegaan Verward

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:47

Het ging over dat topic van Zuidbroek, de hengstencompetitie. Daar kwam jij op voor oa Madeleine Vrees.

Sorry was effe off-topic voor de verheldering..

cicero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 10:30

Ik heb Anne met negro nu gezien in zwolle, tijdens het losrijden waren er momenten dat er veel mensen dachten..... moet dat nou maar in de proef ging ze toch echt heel netjes bijde dagen.

cicero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 10:33

oja en junior hadden ze ook nog mee om te trainen.
HP reed er op