Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rinnie1982 schreef:Ik zou Nicole heel graag laten dekken, maar mijn vader vindt het dit jaar denk ik nog niet goed. Jammer, maar helaas.
Voor haar zoek een ik dressuurhengst met een goed front, die goed bergopwaarts loopt en een goed achterbeen heeft. Hij moet ook een fijn meewerkend karakter hebben. Mijn merrie is een Hofnar x Chronos. Pittige merrie als je haar niet iedere dag op de wei zet, maar wel heel lief. Af en toe een beetje lui. Ik vind haar zelf verschrikkelijk mooi om te zien, net zoals veel andere mensen die ik ken
Ik zat te denken aan Scandic of Special D. Misschien hebben jullie nog suggesties?
Koortje"]
[quote="sarabande"][quote="Koortje schreef:[
Ik snap niet precies wat je daar mee bedoelt! Mijn leefomstandigheden en kwaliteit van Kore?? Hoe analyseer ik zoiets? Onze leefomstandigheden zijn prima, en Kore is ook een goed paard. Wat bedoel je precies???!!
[/quote]
Al eerder in alle vorige vragen van je is gevraagd wat voor papier heeft de merrie, hoe groot is ze heeft ze predicaten. Is het mogelijk om daar waar ze staat een merriebox te hebben en iedere dag de hele dag weidegang voor merrie met veulen
Desiree schreef:Royality, een monte cristo (van el corona x clavecimbel) x zeppelin x apple king xx.
EmEm schreef:Voor mijn merrie (keur preferent van Variant x Eros x Galopin) kies ik voor Krack C.
De merrie heeft een hengst met souplesse nodig. Verder geeft ze veulens van wisselende grootte, dus een hengst die wat groot fokt geeft me meer zekerheid. Ze heeft een super karakter dus dat is geen enkel probleem.
Wanneer het een merrieveulen wordt is het de bedoeling dat ze blijft. Een hengstveulen wordt verkocht.
Suzanne F. schreef:Klopt!! Exterieurmatig is ie ook niet om naar huis te schrijven. Ben sowieso niet weg van de Krack nafok, uitzonderingen daargelaten..(Tommie-ven)
Vind Krack daar in igg niet op verbeteren....
Pipo"]
[quote="Suzanne F. schreef:Klopt!! Exterieurmatig is ie ook niet om naar huis te schrijven. Ben sowieso niet weg van de Krack nafok, uitzonderingen daargelaten..(Tommie-ven)
Vind Krack daar in igg niet op verbeteren....
sarabande"]
[quote="EmEm schreef:Voor mijn merrie (keur preferent van Variant x Eros x Galopin) kies ik voor Krack C.
De merrie heeft een hengst met souplesse nodig. Verder geeft ze veulens van wisselende grootte, dus een hengst die wat groot fokt geeft me meer zekerheid. Ze heeft een super karakter dus dat is geen enkel probleem.
Wanneer het een merrieveulen wordt is het de bedoeling dat ze blijft. Een hengstveulen wordt verkocht.
Wouter24"]
[quote="Desiree schreef:Royality, een monte cristo (van el corona x clavecimbel) x zeppelin x apple king xx.
Desiree schreef:Dan lijkt royality dus niet op zijn vader! hij heeft namelijk een voorbeeldig karakter, en ik denk zelfs dat de meeste dressuurruiters nog liever wat meer pit hadden willen zien.
Wouter24 schreef:
zoals ik al zei, flegmatiek, hij is pas vijf wacht maar tot ie echt aan het werk moet...
Hij kan een uitzondering zijn, maar waarom is ie niet wpn gekeurd?