Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
watnou schreef:wat zou het toch zijn? kredietcrisis ???
Lida3 schreef:Wie heeft de papieren van het veulen, als jij ze nog in je bezit hebt, haal je het veulen op betaald de stalling en klaar.Lijkt mij wel zo logisch dat jij de papieren nog in je bezit hebt.
Diegene waar wij ons veulen hebben gekocht dit jaar wilde helemaal geen geld ook geen aanbetaling, want tot het moment van afleveren was het hun verantwoording.
En gewoon betalen bij alflevering, en anders was hij mee terug gegaan.
Cute schreef:Een contract en aanbetaling geven ook geen 100 procent zekerheid, ik spreek uit ervaring helaas.
detour schreef:Cute schreef:Een contract en aanbetaling geven ook geen 100 procent zekerheid, ik spreek uit ervaring helaas.
Hey, wat is er gebeurd?![]()
Er komt vanmiddag een heel aardige meid voor een paard van mij, en als zij het koopt zal ze een aanbetaling doen omdat ze het dier pas een week later op kan halen.
Eerlijk gezegd vind ik dat ze dan 1/3 mag dokken, zodat ik zeker weet dat ze voor hem gat.
Is dit contractueel wettelijk te praktizeren?
detour schreef:Cute schreef:Een contract en aanbetaling geven ook geen 100 procent zekerheid, ik spreek uit ervaring helaas.
Hey, wat is er gebeurd?![]()
Er komt vanmiddag een heel aardige meid voor een paard van mij, en als zij het koopt zal ze een aanbetaling doen omdat ze het dier pas een week later op kan halen.
Eerlijk gezegd vind ik dat ze dan 1/3 mag dokken, zodat ik zeker weet dat ze voor hem gat.
Is dit contractueel wettelijk te praktizeren?
Katja schreef:Ik denk door sommige wel maar ik vrees dat je er ook wel serieuze klanten mee wegjaagt.
sarabande schreef:Oplossing niet fokken als het in eerste instantie niet voor jezelf is.
Fokken voor verkoop levert zelden wat op.
sarabande schreef:Precies en dat is waarschijnlijk ook het probleem, men is zo blij dat men een koper heeft.
Oplossing niet fokken als het in eerste instantie niet voor jezelf is.
Fokken voor verkoop levert zelden wat op.