Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kayla"]
[quote="Dees schreef:Ik lees vaak stukjes van je waaruit blijkt dat je zelf vind (terecht of onterecht doet er even niet toe) dat je over behoorlijk wat kennis en ervaring beschikt, en je brengt dat zo zelfverzekerd, dat het mij de tenen doet krommen. Ben je werkelijk zo arrogant of beschik je gewoon niet over beter geschikte bewoording?
Albert schreef:Begin dit topic eens opnieuw, maar nu met de echte betekenis.
Is de fokkerij nog wel interessant?
Neel"]
[quote="fabienne schreef:Als het nou over paarden zou gaan..........dan misschien wel ja!
MissHIS schreef:Hahaha, nou rundveefokkerij kan ook heel interessant zijn hoor! Vraag maar es aan Arie Hamoen
Neel schreef:Nou als ze dat er mee bedoelt dan vindt ik dat wel een dreigement ten opzichte van iedereen die hier reageert op dit onderwerp. Ik vindt deze topic geweldig want dit is EINDELIJK EENS EEN TOPIC WAAR JE JE MENING KWIJT KAN.
sarabande"]
Ik wacht nog steeds op het hard maken van beschuldigingen die van een en hetzelfde adres afkomstig zijn????
[/quote]
hou toch op voordat er weer ruzie komt!!!
[quote="sarabande schreef:Nederlanders fokken geen slechte paarden, integendeel. Zeker niet in vergelijking met de dressuurfokkerij bij Zannikin thuis.
Citaat:Het is absoluut verboden andere gebruikers (Bokkers) opzettelijk te kwetsen en/of uit te schelden.
blup schreef:Ik irriteer me heel erg aan de regels 'mail me maar'. je moet gewoon op een goed niveau kunnen discusseren over hengsten en informatie op bokt kunnen opzoeken over bepaalde hengsten. En als je nu onder de zoekfunctie info zoekt over een hengst krijg je als resultaat alleen maar 'mail me maar' en vervolgens moet je de vraag weer stellen omdat je hier nog steeds geen info hebt gevonden.
Fitzroy schreef:Laat ze dan zo'n opmerking als "Mail me maar" ook per PB doen, dan weet niemand dat er achter de schermen ook nog informatie uitwisseling plaats vindt.
"Mail me maar" vind ik wel zo'n dooddoener, voegt niets toe ook.