Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boeflover schreef:Ik heb ook een Orsta ruin van nu bijna 13 al weer. Zo gek als een deur maar súper betrouwbaar. Ik durf er zo onder te gaan slapen bij wijze van spreken. Hij is super slim en is daarom ook heel veelzeidig, dressuur, springen, western, voltige, vrijheidsdressuur, verkeersmak, mennen. Hij doet het met gemak en is ook echt niet onder de indruk wanneer je hem eens streng toespreekt ofzo. Ook rijden er jonge kinderen op, hij past zich volledig aan naar de ruiter. (Zo kan ik hem wel wurgen als zn vorige eigenaar komt, ze stapt op en hij loopt als Salinero, bij mij dus echt níet :@ )
Anita45 schreef:boeflover schreef:Ik heb ook een Orsta ruin van nu bijna 13 al weer. Zo gek als een deur maar súper betrouwbaar. Ik durf er zo onder te gaan slapen bij wijze van spreken. Hij is super slim en is daarom ook heel veelzeidig, dressuur, springen, western, voltige, vrijheidsdressuur, verkeersmak, mennen. Hij doet het met gemak en is ook echt niet onder de indruk wanneer je hem eens streng toespreekt ofzo. Ook rijden er jonge kinderen op, hij past zich volledig aan naar de ruiter. (Zo kan ik hem wel wurgen als zn vorige eigenaar komt, ze stapt op en hij loopt als Salinero, bij mij dus echt níet :@ )
Wat is de verdere afstamming van je ruin?