Hier is ze net 4 jaar en wordt ze nog niet veel gereden
lief paard
zomer 2008 en nu 5 jaar.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zomer 2008 en nu 5 jaar.
Je zou trouwens niet zeggen dat ze maar 1.60 is? Ze lijkt groter.
Ik heb toch wel de indruk dat Witnie iets op haar lijkt. Witnie kan wel door meerdere personen gereden worden maar die moeten niet los of rommelig zitten. Ze is namelijk vlug. Dus een ruiter met stille rustige zit rijdt zo met haar weg. Witnie is 5 jaar. We hebben drie wedstrijdjes gereden en dat ging super. Elke proef een (dikke) winstpunt. Ze is ietsje lang en rank maar qua beweging super. Drie hele correcte gangen. Haar galop was vanaf de eerste keer goed in balans. Nooit het gevoel gehad op een jong paard te zitten. Vervelend van die peesblessure. En nog bedankt voor het plaatsen van de foto's. Enne...ik heb dus ook niet zoveel verstand van fokken...hihi...vandaar deze topic
Er staat een nieuw filmpje op de site van Witnie die volgens mij iets duidelijker is. Misschien dat er nog meer suggesties komen? Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar iets met Donnerhall bloed. Wanneer beginnen de hengstenshows zo'n beetje? Of mag je hengstenboeren ook eerder al benaderen? Ik weet eigenlijk niet wat gebruikelijk is?

.petraaken schreef:Sibade schreef:Wat vinden jullie van Sandro Hit? (Of zeg ik nu iets heel geks?)
Sandro Hit verfijnt enorm en in combinatie met Jazz niet zo'n goed idee denk ik. Denk dat je dan een iel paard krijgt. Sandro hit combineert het best met merries uit een stam die veel bot en breed staat op de benen.
. Daar wil ik nog aan toevoegen dat je voor een eenvoudig karakter ook niet bij Sandro Hit of nakomelingen moet zijn.
.
. LDRD schreef:London Swing geeft ze bloederig, kijk maar in mijn profiel.
allebij een heel lief karakter