Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En nog een spenen. Nahja kan mooi toch zo? Ik doe ze er meestal voor de winter bij weg, maar meestal omdat het hengsten zijn of wegens ruimte.
Nu lekker aansterken zodat ik straks lekker fit ben voor alle bevallingen, vooral m’n eigen
Zie er niet perse tegenop, ben blij straks weer wat flexibeler te zijn. Best onhandig zo’n dikke buik.
Wel heel leuk! Haha
Heb haar nog nooit zo dik gezien. Ook veel oedeem onder de buik

. Fijn dat het al wat beter gaat. Zilver schiet goed op nu kwa uier. Ze is idd echt breed deze x he. En Minthe geraakt toch goed aan haar veilige datum op dit tempo.
haar uier groeit erg hard op korte tijd. Hopelijk morgen snel een pak van aanpak als het idd placentitus is.
ik heb in het verleden al haren moet knippen om het beter te zien
nog even en je kunt ook al aftellen.
. Ze is nu een jaar leeg geweest, ben benieuwd of dat ermee te maken heeft dat ze trager vult tegenover andere jaren.

)

. Pepper maakt ook goed voortgang. Hoe is het nu met jou?

Ik had altijd een hele schone palomino, behalve als je wedstrijd had. Net alsof ze het weten 
ja wel fijn dat de veilige datum in zicht komt nu. Toch minder risico’s
Die van jou lijken rustig aan te doen met hun uier.
En met AB en ontstekingsremmer komt ze al een heel eind toch. 
en Pepper ook lekker rond. haha ja gewassen zien ze er meteen top uit
lastig kleurtje
en dan zit ze al op 345 dagen. Wordt wel es wat. Nu al zo dik, voor een slank paard en enorm in de rui..
die van mij lijkt ongeveer hetzelfde. Altijd smerig

mirjamalvaro schreef:Oke tot ieders verbazing maar opluchting heeft ze GEEN placentitis.
Alles zag er goed uit, veulen bewoog goed.
Alleen uier lijkt vol te zitten met oedeem, geen oedeem onder haar buik wel in uier.
Toch voor alle zekerheid gaat ze op antibiotica (andere soort dan we in huis hadden) en regumate.
Chablis ook gelijk open gezet nu ze toch hier was.