Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Gefeliciteerd met je aankoop firegirl! Wat voor afstamming heeft ze?
Firegirl schreef:gomir schreef:Gefeliciteerd met je aankoop firegirl! Wat voor afstamming heeft ze?
Is een Cantona TN x Cantos
Cantona TN is weer uit Codex One. De 5 en 6 jarige uit dezelfde moeder hebben mee gelopen in de Blom cup. Lijken allemaal fijne sport paarden. Maar goed, eerst maar eens 3 jaar goed op haar passen.
gomir schreef:Dat meen je...Die probeerde ik ook te kopen, maar ze werd me te duur
![]()
Ken dat lijntje en dit was enige merrieveulen dit jaar dat mijn aandacht trok en waar ik een gokje gewaagd heb.
Gefeliciteerd en veel plezier met haar!
x_Milou schreef:Ik verwacht dat 75 ext en sport ook keur wordt, in jouw geval elite.
gomir schreef:x_Milou schreef:Ik verwacht dat 75 ext en sport ook keur wordt, in jouw geval elite.
Dan wordt de merrie ster, voor keur/elite moet je dan nog naar de centrale keuring met de merrie.
Het is helaas niet toegestaan om haar daarvoor aan te bieden bij CK in aansluiting op EPTM-test, mijn merrie werd in augustus sport en moet ik nu tot de CK in juli 2020 aanhouden als ik haar bevorderd wil hebben naar elite.
martichr schreef:martichr schreef:
Grandorado x Up to Date
Inmiddels ook voorlopig keur, nu maar zien op de NMK..
7e in de kampioenskeuring …
Quir schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het zadelmak maken op de eptm? Hoe waren de ervaringen hiermee?