Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
essiesilly schreef:howww best een beetje balen zio! dan ben je blij dat je een ster merrie hebt moet ze alsnog opdagen..
Boemklatsch schreef:Eefje is STER!!!
Exterieur: 70
Stap: 70
Draf: 80
Galop: 75
Reflexen: 80
Techniek: 70
Vermogen: 70
Springen: 75
Trots trots trots!
essiesilly schreef:wat ik nou weer "stom" vind is dat ik bij een merrie op de startlijst zie dat ze gedekt is door een bepaalde hengst maar bij die van mij staat niks.. zou dat wel in het boekje staan? of moet ik daar even over bellen? vind t nl wel een meerwaarde...
Suzanne F. schreef:Ach vind je dat echt een meerwaarde?? Wat maakt dat voor de merrie nou uit? Niks toch? Dier wordt er echt niet anders van. Hooguit dikker maar zover is het nog niet.
essiesilly schreef:nou ik vind het wel leuk om te weten waar merries drachtig van zijnen vind het ook een interessante combinatie dus daardoor een soort van meerwaarde ja
o wist ik niet sarabande, ze vragen het toch niet voor niks op je inschrijf formulier :S
essiesilly schreef:nou ik vind het wel leuk om te weten waar merries drachtig van zijnen vind het ook een interessante combinatie dus daardoor een soort van meerwaarde ja
o wist ik niet sarabande, ze vragen het toch niet voor niks op je inschrijf formulier :S