Shilas E_Nalanta: Kyra stond inderdaad los in het water, We hadden haar los gedaan in het water en op het gras bij het meer.
wendy1987
Geplaatst: 16-06-11 21:05
Oke, bij Shilas gaat mijn kleine prinses het niet redden, maar arogant kan ze zeker al zijn met haar 3 weken en 1 dag! Hier was ze overigens 1 week en paar dagen ongeveer..
Maar dat zal ze wel van der moeder hebben.. (Niet heel duidelijk,maar foto kon ik zo snel niet vinden, deze is al 2 jaar oud.
Maar de mooiste van het stel is mijn verzorgMaflinger dan wel, ik kan hem jullie niet onthouden, toen ik haar net deed was ze nogal verwaand http://94.100.126.101/3250001-3300000/3 ... _0wjZ.jpeg En van die mafkees heb ik er volgens mij nog wel 10 dat ze zo doet en verwaand kijkt
wat een gave foto's!!! heb een hoop arogante bekkies voorbij zien komen. geweldig!!!! en baby peeps lijkt echt op haar mams stoere nibb overwint elke hindernis binnen kort weer foto's van willem.
ohwww zie zoveel terug van der moeder in laurian! dan mis je der pas
plientjedres
Geplaatst: 17-06-11 09:53
ivank heb ik wat gemist? wie word er geopereerd? die koppen van al die haffies!hi hi ik denk toch dat ik te weinig foto's maak als ik dit zo zie deze dan, kijkt ze me echt aan van wat moet ik hier mee? hier heeft ze ook nog wel wat diva gedrag. iegenlijk staat ze op de meeste foto's ook gewoon met de oortjes naar voren. echt fotomodelletje dus we gaan zo lkekker een weekendje naar wateren. hoop dat het niet al te waterig word
Eerste keer dat ik in dit topic kom, maar ik zie leuke Haflingers voorbij komen! De mijne staat geloof ik nooit zo arrogant op de foto, en als ze het al wel staat; ze is het niet
Wil hier graag foto's laten zien van afgelopen zondag, toen ik een nieuw springrecord heb gehaald met mijn Wencke; 1 meter!
Heb helaas niet zo heel erg veel rijfoto's van ons samen, terwijl ik haar al 7 jaar heb, maar gelukkig kon ik mijn broertje zo ver krijgen om toch wat foto's te maken