Is weer lang geleden! Moratoetje wat ontzettend balen zeg.... Zeker met zo'n positieve geluiden met de oefenavond... Lekker achter je laten en weet zeker dat het je via de sport gewoon gaat lukken!!
Lees er al een paar die niet gaan, jammer maar wel begrijpelijk...
KG bij ons is de cirkel ook al daaaaagen een grote modderpoel, maar wij konden gelukkig wel in de bak longeren...
Eefje staat klaar voor morgen, hebben alvast gevlochten, alleen de voorpluk moet er morgen nog in, borstel er over en de staart door kammen en ze staat er mooi op. Ze is de laatste weken toch nog heel veel bijgetrokken, mist alleen nog steeds wat spieren in de bovenlijn... Maargoed we gokken het er maar op morgen, eigenaar wil toch echt weg...
Voor Frenka en Boemklatch heel veel succes morgen!
GAM
Geplaatst: 08-06-12 19:29
En wij zijn weer terug van de keuring.
Ik vond het erg spannend allemaal omdat dit mijn eerste keuring was en nog niet zo goed wist hoe of wat. Ik heb haar laten voorbrengen en dat was een goed keus.
Ze mocht meer afdruk krijgen maar vonden haar rij typisch en langgelijnde heel mooi
Mosh
Geplaatst: 08-06-12 19:41
Gefeliciteerd GAM!
Voor de deelnemers morgen: succes!
Dit is mijn merrie. 8 jaar oud, nu ruim een week weer aan het werk na een halfjaar rust en 3 weken geleden een veulen. Ze loopt wel erg op de kop nu, maar om direct met bovenin stellen te beginnen lijkt mij niet eerlijk. NB: ze is zeker niet hoogbenig, maar ik sta ook op een plateau
Iik ga vanmiddag oefenen, benieuwd hoe ze reageert.
Goldie
Geplaatst: 09-06-12 09:00
Ik hoop dat iedereen veilig op stap kan met de trailer. Het stormt hier namelijk nog steeds. Dit verwacht je toch niet in juni
Suzanne F.
Geplaatst: 09-06-12 09:03
Goldie schreef:
Ik hoop dat iedereen veilig op stap kan met de trailer. Het stormt hier namelijk nog steeds. Dit verwacht je toch niet in juni
Het is echt vreselijk weer. Hier zijn de paarden helemaal aan de flip van die wind. En dan is hier ook nog Concours Hagestein. Die treffen het ook niet. Ik zou nu niet graag rondrijden op een groot weiland met die storm. Hoop dat de tenten goed vaststaan daar.
essiesilly
Geplaatst: 09-06-12 09:19
hier ook keiharde wind gaan zo wel naar buiten maar maar even niet te lang vandaag..