Mocht je wedstrijden willen gaan rijden houd er dan rekening mee dat ze minimaal 1 meter moeten zijn. En bij marathon 1,10 Ik heb zelf een vierwieler. Zo kan je ook nog iemand meenemen! Als is dat bij mij vaak de hond
Goede bloedlijnen zijn altijd leuk. Ik wil ook nog een keertje een veulen Fokken. Haar hele lijn is pref. Dus dat is wel leuk.
Ben benieuwd of het wat wordt! Doe je foto plaatsen als het doorgaat? Shetjes zijn zo leuk..
Art_Ificious
Geplaatst: 21-11-25 14:59
Wedstrijden niet hoor , 1m worden ze wel sowieso.
Zondag ga ik kijken. Kan zijn dat ik er 2 neem dat er nooit ene alleen blijft
Art_Ificious zeker fijn een maatje voor Cielo! Ik heb ook 2 shettys 1 omaatje heb ik altijd mee gemend maar is nu met pensioen. En 1 van 8 jaar waar ik wel weer veel mee men! Zij ook beste vriendinnen met Fiore.
Kiko mijn god wat een reus! Lekker groot echt leuke shet en mooie koets!
Hier is woensdag helaas onze arabier van 34 ingeslapen.. ze had weer koliek (laatst ook al gehad en is ze wonder boven wonder zelf weer doorgekomen) maar we vonden het nu niet eerlijk tegenover haar om verder te proberen. Je merkt dan toch bij de andere paarden dat ze het heel gek vinden, ze waren een hecht groepje met 7. Vanmorgen was het lekker weer het zonnetje erbij.
Kvikur weet wat het is. Heb mijn oude merrie ook verloren aan koliek. Die is net geen 26 geworden. 34 is een hele mooie leeftijd maar het blijft altijd een moeilijke beslissing al weet je dat het beter voor ze is.. Hier ging de moeder van Cover 2 weken iedere dag naar de plek waar mijn merrie is ingeslapen. Ze was erbij en heeft de hele dag ernaast gestaan en de volgende ging ze ernaast liggen en in de avond werd mijn merrie opgehaald dus de volgende ochtend was ze echt aan het zoeken waar ze was. Ze heeft er best wel last van gehad. Kan echt wel paar weken duren.
ja mijn Covertje wordt groot!! Hij mag nu wel weer even stoppen met groeien en wat breder worden want het is echt een slungel! Ja mijn shet is echt leuk.. ben stapelgek met haar. Vanmiddag weer lekker op pad geweest!
Art_Ificious je weet maar nooit.. Ik ben helemaal besmet met het menvirus.. het is zo leuk! Ben ook zo benieuwd hoe Cover zijn moeder het voor de kar gaat doen.. ik doe soms mee met een mini marathon.. dat is echt leuk maar dat onthouden is nog best lastig dus soms nog wel eens de weg kwijt