Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Hier staat de startlijst: https://www.kwpn.nl/agenda/evenementen/ ... lagen-2024
Hier staat het programma met tijdsindicaties: https://www.kwpn.nl/Files/Files/Overige ... 024-26.pdf
Earth schreef:Hoe gaat het eigenlijk met de Red Viper veulens? Ik vind het een indrukwekkende hengst en ik lees net dat hij terug naar Nederland komt.
gewoonmarie schreef:Wat is veel? Heb uiteindelijk 4500 gevraagd en aan een kennis zelfs 3. Kwam eigelijk niks op af. Ben begonnen bij 7. Ook niet heel raar leek mij
baudyh schreef:Maar dit is een prima veulen voor een particulier en hij zou inderdaad gewoon verkocht moeten kunnen worden voor dat bedrag. De particulier moet nog wakker worden en zien dat paarden van 4-5 jaar niet te betalen zijn en ze beter in een veulen kunnen investeren. Zo heb ik vorig jaar mijn 2 hengst veulens verkocht.
denisesilver schreef:baudyh schreef:Maar dit is een prima veulen voor een particulier en hij zou inderdaad gewoon verkocht moeten kunnen worden voor dat bedrag. De particulier moet nog wakker worden en zien dat paarden van 4-5 jaar niet te betalen zijn en ze beter in een veulen kunnen investeren. Zo heb ik vorig jaar mijn 2 hengst veulens verkocht.
Niet iedere particulier is in staat om te gaan met een veulen/groen paard en niet iedereen wil het risico nemen van drie jaar opfok en dan maar hopen dat de klik onder het zadel er is. Ik snap ergens wel dat je dan voor een paard gaat wat al het een en ander kent. Al zal het mijn keuze niet meer zijn met de prijzen van tegenwoordig (buiten dat ik een bloedhekel heb aan het uitproberen van andermans paarden). Ik vraag me soms af of er nog paarden voor particuliere prijzen worden verkocht.
Wanneer jullie een veulen verkopen, hoe gaat dat in zijn werk qua bezichtiging? Laten jullie kopers meermaals komen? Ik heb die van mij als veulen regelmatig in de hand gehad, maar die komt van vrienden af. Het maakte wel dat ik precies wist wat voor karakter erin zat, toen ik haar kocht.