Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moratoetje schreef:Ik zag net op de uitslag dat ze 60 exterieur had, persoonlijk vind ik dat erg laag maar ja....ik zal eens navragen of ik het beoordelingspapier nog kan krijgen. Ze vroegen trouwens ook aan me of ze al wat in de sport was....tja ze is al 7 en nog niets in de sport!
Moratoetje schreef:Weet je waar ik het meeste van baal: tijdens de oefenavond waren ze zeer lovend over haar incl. de jury en nu dit, nu het lijkt wel of ze dat alleen maar doen om mensen op de keuring te krijgen. Ik ging echt met goede hoop richting de stamboekopname en dan vind ik haar punten voor exterieur toch wel tegenvallen. Tijdens de oefenavond zeiden ze nog dat ze een mooie bovenlijn, mooi droog beenwerk, sterke achterhand en een mooie uitstraling had. En dat het wel goed zou komen
sarabande schreef:Olijf ik denk dat zelfs als jouw merrie achterstevoren loopt ze nog hoge punten krijgt. Familie telt heel erg mee voor het KWPN en zeker zon familie
Dat het verschil 20 punten in exterieur is vind ik een slechte zaak, exterieur kan je oppimpen, maar zou niet in die mate mogen verschillen
essiesilly schreef:jammer olijf en manueeltje
wel begrijpelijk hoor als je deze woensdag al moet kan je idd maar beter niet gaan, aangezien ze vorig jaar ook al geweest is zou ze wel moeten knallen