Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Is een wat oudere merrie maar als dat allemaal goed gaat dan blijven we haar ook zeker dekken voor haar eigen welzijn. Die mag wel wat inleveren zeg maar.
Mer1980 schreef:Omdat ik beide veulens van vorig jaar nog heb en ze niet weg wil geven tegen een schijt prijs dek ik dit jaar na de geboorte niets. 3 merries gaan de sport in. Ik kan er best 6 houden, maar niet nog meer
(345 dagen)

Libera schreef:Jaaa daar is de eerste!
Gefeliciteerd!!
Een uurtje gaan slapen??? Dat lijkt me niet heul verstandig eigenlijk… sowieso wachten tot ze gepoept, geplast en gedronken hebben hoor!
Gefeliciteerd.
Kabayo schreef:Rowindie heb je de dekdatum wel juistGeen hengst van de buren?
Nee geintje. Wat is ze bol joh! Is ze maiden? Wil je de andere nog scannen? Of wacht je gewoon af?
Retlaw wat ziet ze er super uit. Mijne heeft rond dezelfde tijd in haar dracht toen IBOP gelopen. Dat was de laatste van het jaar in december. Ook alweer 3 jaar geleden gaat snel!
[ Afbeelding ]
Jammer van de punten. Hopelijk krijgt ze op een later moment een betere beoordeling
Wat een enorm gave hengst zegWat is het voor een?
Redd welkom! Wat leuk dat je het seizoen opent en sluit. Ook wel weer lastig lijkt mij, zoveel tijd er tussen. Ben heel benieuwd! Goh 3 jaar lang al geen veulen meer gehad, in mijn hoofd was je er vorig jaar nog bij
Butengeweun leuk ze weer eens te zien. In het 2022 topic valt ook weinig te melden als ze drachtig zijn haha! Cookie ziet er wel prachtig uit! Heb je odessa daar in de lange lijnen? Lekker bezig
Ania ze draagt echt naar beneden hè, hele buikje is weg van achter. Grappig om te zien. Wat ziet ze er mooi uit. Ik vind deze donkere bruine kleur echt mooi!
Och wat sneu van Wybrun. Gelukkig nog wel een ruin, hopelijk zie ik je weer snel met Friezen![]()
Martina Welkom! Lekkere bolletjes wol. Hoe komt de staart zo kort? Of eentje die eraan heeft gekauwd?
Myrthe mijlpaalheerlijke foto’s. Kan daar zo van genieten dat ze gewoon staan te kroelen
CiaraLady haha ik zag de eerste foto, denk dat valt nog mee. Maar die slaapfotoNu al een aangespoelde walvis haha! Felicia ziet er inderdaad top uit!
Paintlover wat een prachtige foto’s zeg, maak je die zelf? Met een camera? Ze ziet er echt fantastisch uit! Een buik is mij nog niet opgevallen bij haaralhoewel, die foto’s in de stal zie ik wel een buikje. Heerlijk een solarium, staat op m’n wensenlijstje
Nowylover ze ziet er goed uit! Fijn dat de bovenlijn er weer wat bij komt. Lekkere ronde billen heeft ze
Mirjamalvaro foei toch, hoe kun je ze nou zo vies op internet gooienHaha geintje! Ze zijn allemaal al goed bol! Behalve Roos inderdaad. Zal nog wel komen
Quir zit er wel wat in?Die is echt bescheiden! Maiden?
Nieky1993 oh ja begrijpelijk! Ik vind ze bij jou zo vaak schoon dus ik denk misschien was je vaker. Zou wel een karwei zijn met zoveel paarden. Lief dat je het vraagt! Het gaat goed hier. Het wordt allemaal wel wat zwaarder maar het is nog prima te doen. Ik mest ook nog elke dag uit.
Saartje is een mooie skippybalSophie ook al aardig rond voor een maiden, dat zie vaak wel later dat ze zo rond worden. Ze zien er allemaal goed uit! Blijven ze het jaarrond op het land? Of elke nacht op stal?
Hier gaat het goed! Minthe is morgen 8 maanden drachtig. Zilver alweer 7,5 maanden ver. Nog 77 en 95 dagen te gaan![]()
Gister even opgezadeld. Laatste keer gereden is denk ik eind september, maar ze was super braaf. En dat voor een 3 jarige
Vriendin reed even op Zilver
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]